Testagramtråden!

Det ena torkade köttet gillade vi (nötkött m peppar), det andra var trist (knapriga fläskchips). De där "knäckebrödschipsen" var helt okej också. Det mesta gick väl ner här, men ingen av sakerna hade jag köpt själv i butik.
Tycker inte direkt lådan var prisvärd heller, så jag ska nog avsluta min prenumeration. Ger det en chans till.

Alltså vårat kött var inte direkt knaprigt, mer segt? Hundarna gillade det ju dock. ;)

Vi fick 2 påsar beef & pepper, båda gick ut den 21a (den vi hann öppna hade möglat)... en chicken BBQ kvar, den var förvisso god. Fick svar från Testagram nu att Flodins kommer ersätta med värdecheck. Nåja, det blir säkert bra.
Jag blev lite besviken på drickan, den smakade sötningsmedel. Blodapelsin gillar jag annars. Rågchipsen får en diss från mig men hiss från maken. Sen tycker jag det är lite trist att det bara kommer en massa laktrits? Jag hatar laktrits :( Får se hur lådan ser ut nästa månad, annars avslutar jag nog prenumerationen...

Också fått produkter med kort datum, dessutom läste jag att Flodins återkallat just dessa produkter på grund av kvalitetsproblem. Känns ju bra och tryggt. Har dock inte sett deras produkter ute i butik, så vad man ska använda en värdecheck till återstår väl att se.

Har faktiskt avslutat prenumerationen, skulle den helt plötsligt bli fantastisk går det alltid att hoppa på igen men just nu tycker jag att den är snäppet för dyr.

Fick mitt första paket igår och tyckte oj vad flera saker var passande mig som LCHFare :D
Bra och veta man ska kolla datum, känns inte kul med utgångna produkter

Brödet kändes spännande, så det måste testas inom kort

Jag är jättearg!!!! Hämtade ut mitt paket idag o får följande:

11150718_10153789773097542_5630994060222450050_n.jpg

Den som öppnat lådan hade tejpat igen perforeringen men inte själva öppningen... Den var vääääldigt lätt, o förklaringen fick jag när jag öppnade lådan:

11173392_10153789795382542_8887842536286732779_n.jpg

Det här var vad jag fick behålla, och så brevet från Testagram... så jag ser vad jag INTE fått... Datumet på kycklingsnacksen hade gått ut, så den tänker jag inte ens smaka på... o tjuven kunde väl kanske inte baka då? Synd, jag var sugen på lakrits, den var ju dessutom rätt kalorisnål :( Läsken hade jag gärna smakat på, och läkerolen. Kexen o de här köttchipsen kunde väl vara dock.. Ska gå in o avbryta min prenumeration nu, tänker inte betala hundra spänn i månaden för att bjuda nån annan på varor. :mad::mad::mad::mad:

Den som öppnat lådan hade tejpat igen perforeringen men inte själva öppningen... Den var vääääldigt lätt, o förklaringen fick jag när jag öppnade lådan:

Det här var vad jag fick behålla, och så brevet från Testagram... så jag ser vad jag INTE fått... Datumet på kycklingsnacksen hade gått ut, så den tänker jag inte ens smaka på... o tjuven kunde väl kanske inte baka då? Synd, jag var sugen på lakrits, den var ju dessutom rätt kalorisnål :( Läsken hade jag gärna smakat på, och läkerolen. Kexen o de här köttchipsen kunde väl vara dock.. Ska gå in o avbryta min prenumeration nu, tänker inte betala hundra spänn i månaden för att bjuda nån annan på varor. :mad::mad::mad::mad:
Änmäl det till posten och testagram. Det borde ju vara någon på uthämtnings stället som är tjuven, alltså postens eller den butik du hämtat hos.

Verkar vara många med samma problem. Nånstans i leveranskedjan har det brustit!

Förövrigt är jag djupt fascinerad över att ni är kvar månad efter månad trots att priset höjs, varorna ges orimliga schablonvärden och saker kommer fram mögliga/trasiga/inte alls. Är verkligen överraskningen värd så mycket? ;)

@Prosit Fy fan vad fult! :( :(
Jag förstår att du är besviken. Dock kan jag väl inte se att det är Testagrams fel att du blir bestulen på varor. Det måste väl vara Posten som ska ha bättre koll?
Nej, det är absolut inte deras fel, det skrev jag inte heller. Bara att jag är besviken o inte tänker bjuda någon annan på varor. Har anmält till posten, och till Testagram som också tyckte det var uselt av den som tjuvat så de skickar en ny box åt mig. Har ändå avbrytit prenumerationen dock, det är lite för mycket pengar för mig. Om det nu bara är 2-3 varor som är intressanta blir det ju billigare att köpa dem direkt. Det var kul så länge det varade.

Jag har precis ätit upp nötköttet trots att det var utgånget datum på den, få se om det blir magsjuka av det :D Det var iaf riktigt gott.
Jag älskade lakritsen den här gången, supergod :d

Fick besked från Testagram att jag får en ny box, och på ren chans drog jag iväg en fråga om jag inte kunde få en nästa månad i stället, då grejerna i denna inte alls passade mig. (Kostar inget att fråga) Och jo, se på fan, jag får en box nästa månad i stället, och blev önskad en underbar dag :)

Men den ena påsen hette typ Crispy Chicken och då tycker iaf jag att det ska vara knaprigt.

Ja givetvis! Jag reagerade bara på att det verkade som segheten hos torrköttet var en nackdel eftersom min erfarenhet är att torrkött är just segt (eller möjligtvis torrt som en vedklabbe och därmed oätligt).

Så då var denna box uthämtad, och jag är nöjd med hela innehållet! Visst det var en sak jag inte direkt behöver, men som är bra att ha :) äntligen en låda värd sitt pris!

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 151
Senast: Sassy
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 060
Senast: Mabuse
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 548
Övr. Hund Varit fodervärd åt en hund i drygt 1.5 år. Nu skulle hon upp till uppfödaren och få valpar och då vi hamnat i diskussioner så vill han...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
8 259
Senast: Vicks
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar