Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Testagram blev dubbel överraskning den här månaden! Fick avi där det inte framgick att det var testagram så blev överraskad verkligen. Dock kändes lådan lite "tom" men var nog för det var inte så stora produkter i. 1 av grejerna tror jag dessutom vi fått förut för några månader sedan
Nä lite så kände jag medJag var inte alls imponerad denna gång kan jag säga.
Testagram blev dubbel överraskning den här månaden! Fick avi där det inte framgick att det var testagram så blev överraskad verkligen. Dock kändes lådan lite "tom" men var nog för det var inte så stora produkter i. 1 av grejerna tror jag dessutom vi fått förut för några månader sedan
Instämmer också om att den kändes lite tom! Annars har de senaste lådorna varit bra!
Ja en annan variant av den, gillade heller inte den. Får se om denna är bättre.Blev inte heller impad av denna!fick vi ju fast en annan variant förra månaden väl? Den gillade jag inte...Chokladen
Hoppas nästa blir bättre annars hoppar jag av ett tag.
Synd att januariboxen blev såhär, kul för de som fått testagram i julklapp när första lådan blir halvdan?