Testagramtråden!

Och nu har jag hämtat ut månadens låda. Jag är faktiskt NÖJD med hela lådan :) Det är bara en grej (extra grejen) som jag inte kommer testa, för jag har inte vad som krävs :p

Gillade denna låda, välfylld och roliga saker. Bara en grej jag inte gillade men mest för att jag inte kan använda den, men kan ju ge bort den.

Testagram blev dubbel överraskning den här månaden! Fick avi där det inte framgick att det var testagram så blev överraskad verkligen. Dock kändes lådan lite "tom" men var nog för det var inte så stora produkter i. 1 av grejerna tror jag dessutom vi fått förut för några månader sedan :(

Testagram blev dubbel överraskning den här månaden! Fick avi där det inte framgick att det var testagram så blev överraskad verkligen. Dock kändes lådan lite "tom" men var nog för det var inte så stora produkter i. 1 av grejerna tror jag dessutom vi fått förut för några månader sedan :(

Jag var inte alls imponerad denna gång kan jag säga.

Blev inte heller impad av denna!
Chokladen
fick vi ju fast en annan variant förra månaden väl? Den gillade jag inte...

Hoppas nästa blir bättre annars hoppar jag av ett tag.

Synd att januariboxen blev såhär, kul för de som fått testagram i julklapp när första lådan blir halvdan?

Blev inte heller impad av denna!
Chokladen
fick vi ju fast en annan variant förra månaden väl? Den gillade jag inte...

Hoppas nästa blir bättre annars hoppar jag av ett tag.

Synd att januariboxen blev såhär, kul för de som fått testagram i julklapp när första lådan blir halvdan?
Ja en annan variant av den, gillade heller inte den. Får se om denna är bättre.
[
Även ansiktskrämen har vi fått en liknande av fast en annan doft eller nått sånt tidigare under hösten...
Har inte bestämt mig om jag ska pausa de 3 månader jag kommer bo på annan ort, eller om jag ska byta adress tillfälligt, men ska det vara så här kasst, kan jag lika gärna vara utan...

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 151
Senast: Sassy
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 060
Senast: Mabuse
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 548
Övr. Hund Varit fodervärd åt en hund i drygt 1.5 år. Nu skulle hon upp till uppfödaren och få valpar och då vi hamnat i diskussioner så vill han...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
8 259
Senast: Vicks
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar