Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Nyss fått bilen fulltankad med diesel. 8.8 kr/litern Hoppas samma pris gäller imorgon på returresan En tapp straxt utanför Köln, På...
Svar
7
· Visningar
678
Äldre Är det någon mer här på Bukefalos som håller på att träna bågskytte? Jag har själv precis börjat, kanske hållit i en båge i totalt 5-6...
Svar
16
· Visningar
1 149
Senast: Gimsan
·
Äldre Min bror gifter sig om några veckor, borgerligt och utan fest *surar* :) Inte heller några bröllopsgåvor önskades, men jag lyckades, på...
2
Svar
38
· Visningar
1 728
Senast: Bri
·
Äldre Vad hade/har ni köpt i present till era föräldrar när de fyllt jämt? Behöver alla tips jag kan få! :bow::bow::bow::bow: (det ska inte...
Svar
6
· Visningar
1 468
Äldre Schweiz tvingar de flyktingar som söker asyl i landet att, om man kan, betala för sig " Om ni vid er ankomst till mottagningscentrum...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 024
Senast: Billy
·
Äldre Jag har fåt en vidrig trojan i min dator som heter Webshield. Det kommer upp annonser hela tiden och den gör tex att tv4 play inte...
2
Svar
26
· Visningar
1 747
Senast: TinkerBell
·
Äldre jag har sett massvis av personer dammsuga sina datorer, både stationära och bärbara flera gånger. När jag gjorde det straxt innan jul...
Svar
2
· Visningar
816
Senast: emlem
·
Äldre Kära allsmäktige buke! Jag har i ett par år velat odla min egen sallad och blomkål och andra godsaker, men har pga tvestjärtar inte sett...
Svar
8
· Visningar
1 412
Senast: gul_zebra
·
Äldre Misstänker att jag fått en ispropp i motorn. Hade lite diesel i motorn och den stannade oprovocerat, vägrar starta. Har tyvärr ingen...
Svar
9
· Visningar
5 186
Senast: em-pirre
·
Äldre ... i måndags var jag hos min vanliga frisör och skulle toppa håret samt göra en ombré/ mot det kallare blondare hållet. Detta är...
Svar
9
· Visningar
3 160
Senast: Marty
·
Äldre Vilka tycker ni om igentligen ? Jag stod och tittade på dom och köpte en , visst de är avkopplande men de finns så många av dom ...
Svar
18
· Visningar
967
Senast: AraSlei
·
Äldre Jag har länge letat efter en film i flera delar med Kirsten Dunst. Jag missade slutet och skulle vilja veta vad det är för film. Det...
2
Svar
21
· Visningar
1 391
Senast: Brandgul
·
Äldre Jag är tillbaka (fd.love_ireland) här efter ett par års uppehåll! Vad har jag gjort under denna tid och vad har hänt för något roligt...
Svar
7
· Visningar
1 017
Senast: myzzan
·
Äldre När man flyger så brukar det ofta vara att man bara får ha med sig en väska som handbagage. Frågan är, hur stor ska en väska vara för...
Svar
18
· Visningar
4 589
Senast: Sassy
·
Äldre Jag fattar inte! Har några gaständare som är jättebra...så länge det finns gas i dem. Fyller på ibland, men jag blir galen på den...
Svar
4
· Visningar
20 862
Senast: Ninnurur
·
Äldre Jag och en kompis planerar att åka till Australien i januari/februari 3 veckor nästa år. Vi kommer hålla oss till östkusten. Hur mycket...
Svar
4
· Visningar
661
Senast: fryckan
·
Äldre Jag behöver snabb hjälp att hitta ett telefonnummer i Australien. Någon som bor där och kan hjälpa mig eller vet var jag kan söka? Jag...
Svar
1
· Visningar
1 381
Senast: Sleepy
·
Äldre Hej buke-folket! Ni brukar ju ha koll på det mesta och komma med goda idéer. Skapade ett nytt nick för att inte bli igenkänd. Min...
16 17 18
Svar
346
· Visningar
22 811
Senast: escodobe
·
Äldre Nu blev jag ledsen! En riktig bra skådespelare har gått ur tiden. :(
2 3
Svar
53
· Visningar
3 522
Senast: MJLee
·
Äldre Hej, alla glada medlemmar på Bukefalos. I den här tråden diskuterar vi jämställdhet, feminism och maskulinism. Vilka är skillnaderna...
91 92 93
Svar
1 854
· Visningar
77 883
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Offentliga verksamheter
  • Valet i USA