Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Läste det precis. Kan det vara sant???
2
Svar
28
· Visningar
2 219
Senast: vallhund
·
Äldre Öppna historieboken. Tjeckoslovakien hade inget avtal med Frankrike eller Storbritannien, det innebar att landet slaktades av Tyskland o...
Svar
0
· Visningar
346
Äldre Om en användare på ett forum skrev "gå och bajsa" till en annan användare, och du med säkerhet vet att denna användare menar "du är dum...
7 8 9
Svar
162
· Visningar
7 442
Senast: mandalaki
·
Äldre Hej! Smygare här, har läst på forumet ett tag men känner mig nu mogen att skriva :) Jag bor just nu på Västkusten, har ett bra boende...
2
Svar
36
· Visningar
2 240
Senast: Lighter
·
Äldre Hej jag vet inte vart jag ska lägga denna tråd med mod får gärna flytta den. Men det är så att det går vargar i byn vilket är mycket...
8 9 10
Svar
190
· Visningar
13 004
Äldre Såg på så ska det låta i går och fastnade för en låt men det stod inte vad låten heter. Den var ca två tredjedelar in i programmet två...
Svar
2
· Visningar
560
Äldre I juli har jag och min sambo tänkt ta med hunden för att upptäcka stockholms skärgård. I nuläget är vi inne på att tälta för att kunna...
Svar
4
· Visningar
674
Äldre Vi hade så trevligt sist ju så vi vill ses igen! Vi i det här fallet är @Cattis_E och jag :p Så, vi föreslår att vi går ut och äter igen...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
4 414
Senast: Cattis_E
·
Äldre Vad tycker ni? Är det ok att sitta med mobilen när man har främmande/hälsar på hos någon? Sitta med mobil och hörlurar när man har...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 565
Senast: Mirre
·
Äldre Som nr 9 av de 52 mest besöksvärda platserna i världen enligt New York Times kommer Skåne.
Svar
1
· Visningar
462
Senast: Lager
·
Äldre I dag blir det allt vanligare med 36-procentig vispgrädde som är utspädd och tillsatt ett förtjockningsmedel. Riktig grädde ska bara...
6 7 8
Svar
152
· Visningar
11 779
Senast: sthu
·
Äldre En av mina vänner gick bort under tragiska omständigheter strax innan jul, bara 27 år gammal. Nu börjar det dra ihop sig till begravning...
Svar
19
· Visningar
3 980
Senast: Rialavargen
·
Äldre Varmvatten kommer det, men kallvatten är det kört med... Ska jag ha stängd eller öppen kran under kvällen? Och hur gör jag till natten?
Svar
19
· Visningar
5 208
Senast: DressyrMupp
·
Äldre Jag och min sambo åker upp till Stockholm om några veckor i samband med hans 40-årsdag och i present från hans familj ska vi få gå och...
2
Svar
39
· Visningar
3 181
Senast: BornAgain
·
Äldre Fick medelenade av en på Badoo stavas?viste inte vad det var så jag klickade på länken. Trodde de var typ fejan skriver i mailen och...
Svar
4
· Visningar
4 402
Senast: Pudlan
·
R
Äldre Alltså jag är tillbaka i Sverige nu och kommer att tillbringa min första nyår här på ett par år. Jag hade helt förträngt/glömt bort hur...
6 7 8
Svar
158
· Visningar
10 615
Äldre Hej alla kloka! Min pappas hälsa har sviktat ett tag och nu är det inte bra. Han har njurinsufficiens och ett svagt hjärta och de...
Svar
3
· Visningar
594
Senast: Gammeln
·
Äldre Snacka om att det finns intelligensbefriade puckon i Sverige. En Ung kille avlivar en trafikskadad varg (den hade bla brutit benet). För...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 405
Äldre Någon som vet var man kan se The Good Wife säsong två och The Carries Diaries säsong två utan att man får massa skit på datorn?
Svar
0
· Visningar
383
Senast: Lilla
·
Äldre Jag har en Saab 900 -97a som bestämmer sig för att bråka i tid och otid. Just nu går det inte att vrida om nyckeln i tändningslåset...
2
Svar
25
· Visningar
5 032
Senast: Angel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar