Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill träffa de hemliga männen, o naturligtvis er bukisar oxåAhaanthai 9/1
Cattis_e
Inte_ung + 3 (dottern + 2 hemliga singelmän)
Lil-Sis
Ninnurur
Kamomilla
http://www.ahaanthai.com/
Jag kan kanske hinna gå förbi imorgon men du kan väl testa? Om det inte funkar så tar vi take away och går hem till mig?Är det någon som varit på denna restaurang nyligen och kan svara på om det luktar mycket kokosmjölk i lokalen eller inte? Vill så gärna träffa er och rider lektion redan 13:30, så jag bör hinna.
Ja, grejen är att jag vill ju inte sabba för alla andra genom att sitta och hulka vid bordet liksom...Jag kan kanske hinna gå förbi imorgon men du kan väl testa? Om det inte funkar så tar vi take away och går hem till mig?
Ja, grejen är att jag vill ju inte sabba för alla andra genom att sitta och hulka vid bordet liksom...
Men det är ju himla trevligt på så sätt att man slipper själva restaurangen.Om det inte funkar så tar vi take away och går hem till mig?
Tror vi sa 18?Har vi sagt vilken tid?
Jag jobbar hur som helst till 15. Äter vi hos Ninnurur känner jag inget behov av klädbyte
Ni behöver inte ta hänsyn till det, enstaka rätter är inget problem, men i många thairestauranger luktar det starkt av kokosmjölk ända ut på gatan.Så kan jag väl passa på att fråga @Houdinie behöver vi andra tänka på att inte ta något med kokosmjölk då? T.ex. Thai red curry? Kan ju vara bra att veta i förväg
Men nu har du ju avslöjat digAngående var vi ska äta - hos mig finns soffa som man kan sitta 5 i om man inte är rädd för närhet, iaf 5 stolar/pallar och fler snöiga stolar på balkongen. Bord blir ju lite svårare. Soffbordet går att få ut i typ 0,6*1,5 m, köksbordet såklart större men det kräver ommöblering Så står ni ut med det kan vi äta hos mig.
Lägger in en karta också, den röda pluppen är restaurangen, det finns några parkeringar utanför. Det lila sträcket är en stor gratisparkering vid kortänden av Österängens IP. Det blå sträcket är vägen hem till mig, mitt hus är markerat blått (Norrtäljegatan 33). Det är gratis att parkera på gatorna runt mig och ett kvarter upp mot centralen, från Torkelsgatan och uppåt C så kostar gatuparkeringen.
Jag överlämnar till er att avgöra hur vi gör
Jag tror inte att det är någon större fara faktiskt Eller ska du börja stalka mig?Men nu har du ju avslöjat dig
Jag kanske kommer och knackar påJag tror inte att det är någon större fara faktiskt Eller ska du börja stalka mig?
Jag kanske inte är ensam om att bo i huset?Jag kanske kommer och knackar på
Vi kan vara tystaJag kanske inte är ensam om att bo i huset?