Ninnurur
Trådstartare
Vad har du tänkt göra egentligen?!Vi kan vara tysta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad har du tänkt göra egentligen?!Vi kan vara tysta
Moi ............vi är väl två om detVad har du tänkt göra egentligen?!
TypSka vi chansa på att restaurangen har plats? Och så gå hem till Ninna om den inte har det?
Känns lite svårt med bordsbokningen annars, man kan ju inte kanske boka ett bord..
Den som är först får försöka känna av lukten åt @Houdinie, bäst vore det väl om det lyckades vara h*n själv då
Typ 150 m frånÄr inte det typ nära Huset?
Typ 150 m från
Ska vi chansa på att restaurangen har plats? Och så gå hem till Ninna om den inte har det?
Känns lite svårt med bordsbokningen annars, man kan ju inte kanske boka ett bord..
Den som är först får försöka känna av lukten åt @Houdinie, bäst vore det väl om det lyckades vara h*n själv då
Är det någon som kan hämta Vallhund?Jag vill träffa de hemliga männen, o naturligtvis er bukisar oxå
Du kan väl krypa ut ur din garderob och komma med?Moi ............vi är väl två om det
Vi kan väl skaffa kaffe och bullar eller något för det.Jag kommer inte att ha barnvakt så länge, men bara jag hämtar hem barnet så går det ju att fortsätta samkväm hos mig för de som vill efter restaurangen
Kaffe, te och chips finnsVi kan väl skaffa kaffe och bullar eller något för det.
Det låter jättetrevligt.
Är det någon som kan hämta Vallhund?
Jag kommer att ha fullt upp med att samla ihop Dotter och Singelmän, bilen blir full.
Ja, hon kan inte köra bil och sitter fast utan skjuts.Hemma?