Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Finns det någon chans att få denna kombination att fungera? Jag har mycket gammalt porslin som jag älskar, men har fått för mig att...
2
Svar
39
· Visningar
27 555
Senast: 95johsv
·
Äldre Jag och sambon funderar på att boka en weekend till Köpenhamn (typ en torsdag-måndag) jag vet inte varför, men jag har alltid velat åka...
Svar
14
· Visningar
1 434
Senast: VLMF
·
  • Låst
Äldre En miljöpartist har dragit igång en kampanj som går ut på att man ska vägra visa id när man kommer in i Sverige via Öresund....var han...
Svar
5
· Visningar
804
Senast: kryddelydd
·
Äldre Har naiva är de egentligen i Rosenbad? Ja, jo, nog kan många få jobb som skördearbetare, dvs plocka bär o grönsaker. Men jord o...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
4 549
Äldre Dagens I-landsproblem. Ska jag titta på The heat eller grown ups 2 eller magic mike (den första inte xxl)?
Svar
7
· Visningar
652
Senast: Saigon
·
Äldre Hur gör ni för att spara pengar och få ihop en buffert? Ska snart gå till banken och se över mitt sparande, så tänkte om ni hade några...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 508
Äldre jag fick nyligen en kombinerad fritös/fonduegryta (elektrisk) som jag tänkte inviga. Vet dock inte vad jag ska fondua i. Vad brukar ni...
Svar
7
· Visningar
1 556
Senast: Korven
·
Äldre I december beställde jag ett strykjärn nöt det väl kom var det i fel färg. Jag skickade ett mail och fick en returlapp från företaget...
Svar
2
· Visningar
782
Äldre Jag har fått en idé om en bokserie till min son och våra gudsöner då jag inte kan hitta något liknande det jag letar efter. Tanken är...
Svar
19
· Visningar
1 002
Senast: Sleepy
·
  • Låst
Äldre Eller, som man bäddar får man ligga. Här gäller det SD sympatier.;)
Svar
2
· Visningar
570
Senast: LenaH
·
Äldre Samhällsmagasinet nysläppta dokumentär bekräftar en bild som många redan hade. För brandmän är det inte längre fysiska krav, relevanta...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 484
Senast: Blue
·
Äldre Mhm... Det är precis lika skoj att leta bil som jag trodde.... Vad är era erfarenheter av bilfirmor? Måste det vara en större...
Svar
14
· Visningar
1 007
Senast: bettysmatte
·
Äldre Igår diskuterade ju vi nyårsmenyer och tänkte det kunde vara kul att dela med oss av vad vi ätit idag på nyårsdagen. Blev det kanske...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 667
Senast: Andromedae
·
Äldre Det är som vanligt efter allt prat i medier om att 2016 ska den privata ekonomin bli bättre så blir resultatet det motsatta, jag börjar...
Svar
0
· Visningar
344
Senast: surgumman
·
Äldre Vad har ni planerat att bjuda på imorgon? Här blir det okänd förrätt då gästerna skulle bjuda på den så det känns spännande. Hade de...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
8 312
Senast: Bri
·
Äldre Hej alla! Jag har ansökt om att få åka som utbytesstudent hösten 2016 eller våren 2017, men, får jag inte det, vill jag tågluffa i...
Svar
12
· Visningar
1 511
Äldre En tjej messade i lördags att hon råkat backa på mitt släp, kollade skadorna dagen efter behöver verkstad för att fixa. Träffades igår...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 167
Senast: Meggan
·
Äldre Nu o lite framåt http://www.aurora-service.eu/aurora-forecast/
Svar
6
· Visningar
812
Senast: ameo
·
Äldre Har två el adventsstjärnor på fot där själva stjärnan är på trädd och knyts fast, jag gillar ljuset från dessa men man kan ju inte ha...
Svar
4
· Visningar
530
Senast: marytwice
·
Äldre Eftersom det är evigheter sedan jag läste svenska i skolan så har all kunskap gömt sig väldigt djupt inne i hjärnans källararkiv...
Svar
3
· Visningar
676
Senast: rtf
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama