Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Vi satt och spelade Bingolotto och var naturligtvis nära att vinna en miljon, som jag antar mååånga var. Man känner ju ändå att pulsen...
Svar
0
· Visningar
496
Senast: Billy
·
Äldre http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article21953336.ab Här står om en kvinna som såg "cool-lugn" ut på scenen. Jag har alltid trott...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
8 536
Senast: Plantan
·
Äldre Finns det? Vill gärna använda min vackra fotogenlampa men det luktar något så förbannat av den lampoljan jag köpt två senaste gångerna...
Svar
5
· Visningar
11 086
Senast: Pegasus63
·
Äldre Jag är inte med i den allmänna julklappshysterin med köpa av grejer till folk som inte vill ha det eller behöver det. I år tänkte jag...
2
Svar
37
· Visningar
2 231
Senast: sjoberga
·
Äldre Jag har fått nys om att min pojkväns pappa tydligen köpt en liten julklapp till mig vilket vi inte pratat om, så nu känner jag att jag...
Svar
3
· Visningar
963
Senast: Mineur
·
Äldre Hjälp buke! För några år sedan så mördades en ung kvinna i norra(?) Sverige, hon skulle gifta sig bara veckor efter hon dog. Tror de...
Svar
13
· Visningar
1 282
Senast: Jaulgreis
·
Äldre Hoppas ni får en trevlig dag allihop :)
Svar
4
· Visningar
666
Senast: tuaphua
·
Äldre Här kom chefen (som vanligt) och sa i förbigående "ja å så har du en julklapp där ute vid stämpelklockan" Efter jul sen kommer chefens...
9 10 11
Svar
214
· Visningar
12 445
Äldre Jag blir hemma alla dagar över jul och nyår så jag tänkte att om det är någon som har lust är det bara att titta förbi. Enkel fika, lite...
Svar
8
· Visningar
678
Äldre Ville bara önska er alla en riktigt god jul och gott nytt 2016 :)
Svar
1
· Visningar
364
Senast: Fille
·
Äldre Kära buke! Nu har jag ett sånt där jättestort problem igen ;) Min morsa älskar skumtomtar! Så jag köpte en låda hon ska få i julklapp...
Svar
8
· Visningar
7 310
Senast: gul_zebra
·
Äldre Jo, jag såg ett inlägg på Facebook igår (var annars?) där en så kallad "Facebookvän" länkade till följande klipp från årets julkalender...
19 20 21
Svar
419
· Visningar
28 733
Senast: Snurrfian
·
Äldre Jag ska prova göra skumtomte-fudge. Jag har provat ett annat recept på fudge (apelsin och choklad) som innehåller lite salt, men...
Svar
5
· Visningar
603
Senast: starcraft
·
Äldre Är det någon som har koll på om det ens är möjligt att göra detta nu för tiden och om det är det har någon koll på hur man gör? :D...
Svar
15
· Visningar
1 826
Senast: Rosett
·
Äldre Jag har funderat på att skaffa en teservis ett tag nu. Ena hjärnhalvan hoppar upp och ner och är jätteexalterad över allt mys den kommer...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
6 027
Senast: Scata
·
Äldre Jag har köpt en prenumeration på tidningen Wendy i julklapp till ett av mina barn. Jag skulle vilja ge en första tidning på julafton så...
Svar
6
· Visningar
1 448
Senast: Lupino
·
Äldre Kära buke! Jag har värsta största problemet! Det är så att jag nu blivit skitgammal och köpt mig en bingolott till uppesittarkvällen...
Svar
16
· Visningar
4 660
Senast: bitta
·
A
Äldre Jag har följt serien Från ett hus till ett hem" på kanal 7 där riktigt nergångna fastigheter och gamla industrifastigheter omvandlats...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
4 088
Senast: vallhund
·
Äldre Jag är nyinflyttad till en gård mellan Gnesta och Nyköping. Jag känner nästan ingen här och undrar om det finns några trevliga bukare i...
Svar
12
· Visningar
1 311
Senast: LindgrenV
·
Äldre Är det någon här som gjort det? Jag är rysligt trött på min livssituation. Har det inte bra ekonomiskt, hatar min boendesituation...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 631
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar