Ja det tål att tänka på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det tål att tänka på
Nu har Vallis skaffat sig FB.Här kommer vi ut med allt. Teserviser, gamla kaffekoppar, småbröd, kafferep, kristallampor, you name it
Bild, tack.De går att ha till annat också, jag har flera i köksfönstret med små blommor i
Schackrutor är jättegoda!Jag minns när min mamma gjorde schackrutiga småkakor. Dom var jätteroliga att äta ruta för ruta. Och goda
Det är klart du ska komma ut!Jag broderar dukar...
och älskar lampor i kristall som fönsterlampor, men har inte kommit ut än riktigt med det. Snart kanske jag vågar köpa några på tradera och hänga upp i fönsterna :-)
Ska se vad jag kan ordnaBild, tack.
Som inspiration.
Det kan tänkas att lill-fingret åker ut/upp när man lyfter upp koppen....Nu har jag invigt mina koppar..
Älskar klirr-ljudet som blir när man har kopp med fat istället för bara rejäl tekopp utan fat..
Det kan tänkas att lill-fingret åker ut/upp när man lyfter upp koppen....
Va? Förstår inte?Det kan tänkas att lill-fingret åker ut/upp när man lyfter upp koppen....
Thedrickandet var vanligt i det brittiska imperiet, enligt traditionen bland adeln. På handen man höll koppen i skulle lillfingret vara rak o spreta ut. Enligt osäker källa kommer sig detta ifrån att stelheten i fingret berodde på att man hade syfilis. Skröna eller ej, kan jag inte svara på, men det låter trovärdigt.Va? Förstår inte?
Va? Förstår inte?
En annan skröna: Ludvig den 14 hade väl syfilis och hans finger spretade ut på grund av sjukdomen i synnerhet när han höll koppar. Sen började hela hovet att göra samma sak för att Ludde inte skulle känna sig udda.Thedrickandet var vanligt i det brittiska imperiet, enligt traditionen bland adeln. På handen man höll koppen i skulle lillfingret vara rak o spreta ut. Enligt osäker källa kommer sig detta ifrån att stelheten i fingret berodde på att man hade syfilis. Skröna eller ej, kan jag inte svara på, men det låter trovärdigt.
Såklart det görDet kan tänkas att lill-fingret åker ut/upp när man lyfter upp koppen....
Det låter bekant alltså måste det vara sant.En annan skröna: Ludvig den 14 hade väl syfilis och hans finger spretade ut på grund av sjukdomen i synnerhet när han höll koppar. Sen började hela hovet att göra samma sak för att Ludde inte skulle känna sig udda.