Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Hittade ingen tråd om årets upplaga av Musikhjälpen. Det måste vi ju ha! Ni lyssnar väl? Och bidrar? ;) I år sänds Musikhjälpen från...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
5 099
Senast: Migo
·
Svar
79
· Visningar
5 017
Äldre Fyller 30 nästa år och skulle vilja åka på någon sorts weekend-semester med sambon i stället för att ha fest. Har funderat på Ishotellet...
Svar
6
· Visningar
466
Senast: G-uldlock
·
Äldre I tider där det känns som att hatet sprids mer och mer känner jag att jag vill lyfta hur imponerad jag är av flyktingarna! Här där jag...
Svar
15
· Visningar
1 641
Senast: Sporthorse
·
Äldre Jaha... Min volvo 940 ansågs för illa däran för att lagas... :( Så nu letar jag "ny" bil. Har hästar och ett hyfsat lätt släp (totalvikt...
2
Svar
33
· Visningar
2 703
Äldre Rådfrågar Bukes klännings- och näthandels-expertis :) Ja, alltså att köpa från de där amerikanska sidorna som poppar upp som annonser...
Svar
10
· Visningar
2 080
Senast: Rubinen
·
Äldre Köpte hem boken "Svinnlandet" som handlar om västvärldens fruktansvärda resursslöseri när det kommer till matvaror. Ett slöseri som ofta...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
7 597
Senast: Amha
·
Äldre Hej alla duktiga och kunniga människor därute. Jag har totalt hjärnsläpp och skulle vilja ha lite hjälp. Företaget jag jobbar på ska...
Svar
1
· Visningar
486
Senast: Myrten
·
Äldre Jag tänkte köpa en elektrisk ögonbrynstrimmer, till mina buskiga, osnygga ögonbryn :grin:Jag har tröttnat på pincetten... Men innan...
Svar
3
· Visningar
917
Senast: purity_666
·
Äldre Jag är sämst på att beskriva dofter, så det här kommer kanske kvala in som bukes svåraste tråd genom tiderna ;) Men såhär är det. Igår...
Svar
10
· Visningar
1 322
Senast: Centaur
·
Äldre Never mind, fick snabbt svar via pm :)
Svar
0
· Visningar
345
Senast: Lenis
·
Äldre Är det fler än jag som hör en "robotröst" i Kunskapskanalen? Inte i alla program, men jag har haft "nöjet" att då och då få hjälp med...
Svar
9
· Visningar
7 603
Senast: TinkerBell
·
Äldre Vet inte om tråden ligger rätt annars får mod gärna flytta den! Nu har jag haft en sån där skum dröm igen som jag kan få när jag...
Svar
9
· Visningar
681
Senast: Jeffery
·
Äldre Har, som säkert många andra här, problem att hitta jeans som passar i både längd och midja :p Har gått ner i vikt nu (yay :p ) och alla...
Svar
9
· Visningar
1 386
Senast: VLMF
·
Svar
46
· Visningar
2 694
Senast: Petruska
·
Äldre Har en bekant/bekant som "lever" på socialen. Bor i ett rivningshus. Nu har det sålts och de nya ägarna vill riva huset. Hen har...
Svar
11
· Visningar
2 088
Senast: Magiana
·
Äldre Nu börjar ångesten komma krypande och jag hatar att känna såhär varje år. Mina föräldrar är skilda sen ca 30 år tillbaka, de har två...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 755
Äldre Har beslutat mig för att gå ifrån smartphonen och istället skaffa en knappmobil igen. Jag blir galen på att jag kollar mobilen hela...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
8 601
Senast: pepp
·
Äldre Sopa biltaket. Det är olagligt att köra omkring med ett snölager ovanpå bilen eftersom snö och is kan släppa. Dels kan den kasa nedför...
Svar
14
· Visningar
973
Äldre Jag gjorde misstaget att läsa lite i en tidning (typ Sydskånskan eller nåt är det väl som vi har) på jobbet igår. Jag blir bara så jävla...
7 8 9
Svar
167
· Visningar
9 274

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka