Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag har ett guldhalsband som jag fått och som jag skulle vilja byta till ett likadant i silver, eftersom guld inte är min grej och jag...
Svar
4
· Visningar
794
Äldre Är jättenervös att ca 12000 kr har "försvunnit" från min sambos konto i Swedbank... :nailbiting: Bakgrund: Sambon är normalt kund i en...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 821
Senast: Trani
·
Äldre Att långa och krångliga ord förenklas och försvinner kan jag förstå. Däremot inte varför de yttepyttesmå, minsta, enklaste orden, de där...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
8 287
Senast: Red_Chili
·
Äldre Lika bra att vi har en tråd om det! För vem kan motstå det :d Vilka är era favoriter? Vilka nya recept ska ni prova på i år?
Svar
6
· Visningar
778
Senast: AgentCarter
·
Äldre Såg denna väderprognos http://tv.aftonbladet.se/abtv/articles/100923 vilket verkligen får en att tänka efter:nailbiting: Hur oroliga är...
Svar
1
· Visningar
554
Äldre Hur går det för er där ute? Här i södra Skåne blåser det rejält nu och regnet vräker ner. Hann precis natta alla djuren innan regnet kom.
3 4 5
Svar
86
· Visningar
5 942
Senast: vicky417
·
Äldre Ska ha folk på julmat i helgen, vad kan man ha på julbordet utöver det vanliga? Gärna rätter som är lite lättare då resten blir så fett.
2
Svar
25
· Visningar
4 546
Senast: Minett
·
Äldre Är kvalitén okej i förhållande till priset? Hur är de i storlekarna? Har fått rabattlapp gällande den sorten och jag skulle behöva några...
Svar
12
· Visningar
946
Äldre Finns det någon du skulle vilja ge en julkram i år? En vän, en mormor, en partner, en medbukare, en kollega, en brevbärare, ett husdjur...
Svar
15
· Visningar
2 742
Senast: Sleepy
·
Äldre Gör ni det? Jag kör på Essingeleden/E4 Uppsalavägen varje dag. Jag har i flera veckor funderat på varför det blinkas på mig strax innan...
24 25 26
Svar
510
· Visningar
24 156
Senast: Solis
·
Svar
0
· Visningar
253
Senast: Lilleknodd
·
Äldre Är det nån här som gör egen salsa av ungefär den typen som man hittar på tacohyllan i affären? Tacosalsa, medelstark på storburk, är...
Svar
5
· Visningar
886
Senast: prallan
·
Äldre Känner att denna månaden som var så rullade pengarna bort pga semester, medlemsavgifter, shopping.. Så nu måste jag hålla igen för...
59 60 61
Svar
1 212
· Visningar
82 920
Senast: _FiA_
·
Äldre De mätte batteriet på servicen och det står Byt batteri på lappen. Frågan är om det behövs eller om de tar i i onödan, de svävade lite...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 299
Senast: mandalaki
·
Äldre Är det någon som vet om och var man kan köpa detta? Hade varit så gott. :)
Svar
11
· Visningar
2 031
Senast: Ninnurur
·
Äldre Jag skulle vilja lägga till ett namn men förstår inte riktigt hur jag ska gå till väga och vad som räknas som mellannamn respektive...
Svar
5
· Visningar
1 098
Senast: Görel
·
Äldre på lördag tänkte jag testa baka mina första glutenfria lussebullar, har suttit och googlat lite, men tänkte fråga här också.. Hittade...
2
Svar
20
· Visningar
2 154
Senast: Niyama
·
Äldre Jag har börjat släktforska och det är verkligen jätteroligt och intressant. All kunskap är inte positiv, min släkt har haft sina jobbiga...
Svar
9
· Visningar
825
Senast: Paddington
·
Äldre Jag ska förnya min telefon som håller på att dö på riktigt och funderar på att teckna abonnemang hos comviq då de har bäst pris på...
2
Svar
24
· Visningar
2 876
Senast: Lavinia
·
Äldre FNs klimatmöte i Paris har startat. Men man kommer inte lyckas enas om en strategi för att rädda planeten. Money talks, bullshit walks...
Svar
12
· Visningar
520

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka