Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Han dömdes till hästförbud för vanvård av häst. Nu företräder han M i lantbruksfrågor.... Vad tycker ni om det hela? Själv har jag inget...
8 9 10
Svar
188
· Visningar
9 715
Senast: Sporthorse
·
Äldre Min kära far önskar sig en bra ljudbok i julklapp. Han vill att det ska vara något som är lite spännande, deckare eller liknande. Jag...
Svar
8
· Visningar
764
Senast: Minett
·
Äldre Råkat spilla remover på min vita träbänk, det blev lila fläckar. Vad tror ni kan lösa upp det? Ansiktsvatten lr rengöringsmedel funkar...
Svar
4
· Visningar
698
Äldre Är det nu man ska ta fram skämskudden?
2
Svar
36
· Visningar
2 579
Senast: Raderad medlem 94602
·
Äldre Har ni sett den kanalen på youtube? Verkliga par som sitter mittemot varandra och drar frågelappar som de svarar på. Inte bara...
Svar
0
· Visningar
339
Senast: fejt
·
Äldre Tiderna förändras uppenbarligen och jag vet inte riktigt vart jag står i frågan. Jag vet att förr, sas det att man inte skulle ringa på...
2
Svar
28
· Visningar
1 414
Äldre Om två veckor ska vår son döpas så jag har köpt mig en ny klänning, dagen till ära. Däremot har jag total hjärnsläpp om vilken färg jag...
Svar
17
· Visningar
1 474
Senast: Saigon
·
Äldre Jag har sett Lie to me, Make it or break it, orange is The new black och breakout kings på Netflix som jag gillar mkt. Tips på vad som...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 837
Senast: Lilla
·
Äldre Jag kom på att betald resa o inträde till en tatueringsmässa kanske kunde vara nåt o ge lillebror i julklapp. Men varken jag eller han...
Svar
1
· Visningar
474
Senast: Septicemia
·
Äldre Vi köpte nyligen en mindre jordbruksfastighet. Vi har hästar, fjäderfän och snart ett par får. Lite mindre maskiner och grejer. Det är...
Svar
6
· Visningar
3 059
Senast: athena
·
Äldre I en lagrådsremiss tar regeringen bland annat upp frågan om det skulle vara möjligt att stänga Öresundsbron. Dagens industri
2
Svar
28
· Visningar
2 082
Äldre "En lastbilschaufför filmar hur han försöker köra över flyktingar. Rätt eller fel, frågade sajten Nyheter24 sina läsare. Nu förklarar...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 700
Äldre Hej. Tänkte höra om ni har nåra bra tips till julklappar åt dessa personer då jag fastnat lite. Billiga men bra julklappar vill dom...
Svar
4
· Visningar
520
Senast: hvala
·
Äldre Tänkte inom kort börja göra julgodis, så jag efterlyser era bästa recept :d Rocky Road är ju självklart, iaf hos oss. Just nu provade...
2
Svar
36
· Visningar
3 029
Senast: neapea
·
Äldre Grodor verkar inte vara en utrotningshotad art i riksdagen, med tanke på fredagens uttalande ;)
2
Svar
26
· Visningar
1 356
  • Omröstning Omröstning
Äldre Under de fyra månader som jag har kört bil så har jag mött en bilist som kunde högerregeln. Kan du den?
2
Svar
31
· Visningar
1 972
Senast: Pegasus63
·
Äldre Hur illa är det egentligen? Köpte vindruvor igår som smakar fantastiskt. Idag hittade jag EN rutten och luddig vindruva. Alla andra är...
2
Svar
25
· Visningar
7 760
Senast: hallonsaft
·
Äldre Har insett att jag börjat uppvisa obehagligt många symtom på att bli en hoarder. Jag sparar på allt möjligt jäkla skräp och har så himla...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 948
Senast: hallonsaft
·
Äldre Är det fenomenet något att ha? Sparar det tid? Är det bra/god mat? Sambon och jag filurar lite på om man skulle ta en kasse varannan...
2
Svar
32
· Visningar
2 710
Senast: Red_Chili
·
Äldre Skulle man rubricera detta som ett hot mot skolan? http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.2918535-oscar-fredriksskolan-fick-varning Jag...
Svar
5
· Visningar
503
Senast: mandalaki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama