Korven
Trådstartare
Nej inte på alla fast en del tjejer har ju även tagit för sig de ocksåSåg avsnitt 1-2 och har sett nån microglutt på nått mer men i dag sr jag hela.
Har han varit så där sliskit kladdig på alla tjejer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej inte på alla fast en del tjejer har ju även tagit för sig de ocksåSåg avsnitt 1-2 och har sett nån microglutt på nått mer men i dag sr jag hela.
Har han varit så där sliskit kladdig på alla tjejer
Tror en hel del tjejer kommer känna sig tacksamma över att de blev bortvalda när de ser programmet. Och jag undrar hur den valda tjejen kommer känna när hon ser hur insmickrande och klåfingrig han varit på allihop.Jag får svårare och svårare att se honom.
Som det vinklas nu verkar det vara Alex, men jag tror ju inte det varar så länge då hon inte har nåt att jaga sen.Jaha vad säger ni? Vem blir den lyckliga?
Som det vinklas nu verkar det vara Alex, men jag tror ju inte det varar så länge då hon inte har nåt att jaga sen.
Hon vill bara att de andra inte ska få honom.Nä jag tror inte det blir Alex. Hon verkar mest vara där för ett leka
Ja det är ju roligare än själva programmetSka bli intressant att se den hysteriska samankomsten i morgon.
En del av tjejerna är verkligen avsmakligt bittra över att inte ha blivit valda.
En del är verkligen skvatt galna. Där måste han dra en lättnadens suck när han ser dem efteråtJa det är ju roligare än själva programmet
Fick en lite bättre bild av honom mot slutet. Men när man summerar ihop det så tycker jag fortfarande att det kladdades för mycket och gav lite för stora förhoppningar till flera av tjejerna.Omg han är nog kär trots allt