Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
The killing True detective, Dexter, Narkos, Bron, The big bang theory, Outlander, Band of Brothers, Gotham, Homeland, Downton Abbey, How I met your mother, Prison break.
Den går ju inte att få tag på nånstans, eller har du hittat den?Law & Order SVU är kanske för rått?
Den går ju inte att få tag på nånstans, eller har du hittat den?
The killing? När originalet finns? No way!The killing True detective, Dexter, Narkos, Bron, The big bang theory, Outlander, Band of Brothers, Gotham, Homeland, Downton Abbey, How I met your mother, Prison break.
Den går ju inte att få tag på nånstans, eller har du hittat den?
The killing? När originalet finns? No way!
Alltså: Brottet. Forbrydelsen.
Jag orkade ett avsnitt av The Killing. Speciellt första säsongen av Brottet är världsklass. Långsamt tempo, storartat skådespeleri, inte minst av Sofie Gråbøl i huvudrollen.Visste inte att den fanns förrän efter jag sett amerikanska versionen Och nu känns det för sent att se den eftersom storyn är samma..
Jag har sett Lie to me, Make it or break it, orange is The new black och breakout kings på Netflix som jag gillar mkt. Tips på vad som kan passa mig? Inte overkligt.
Om du googlar "stream tv" finns alla avsnitt av law and order på första sidan som kommer upp. Finns för övrigt mycket annat bra på den sidan.Den går ju inte att få tag på nånstans, eller har du hittat den?