Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det är det! Det bidraget var så gulligt!Vänta, är det sångerskan som sjöng This Time?
Jag tyckte det var superpassar bra i showenDrag queens?!? Sorry men nu lämnar jag showen.
Och Isaiah Firebrace! Honom gillade jag jättemycket på den tiden.Åååh, Australien. De började så bra med Guy Sebastian och Dami Im. Sedan dess har de inte imponerat.
Hennes svärmor satt väl i juryn samt någon från dansstudio som dansarna var ifrån?Det här är bidraget som Polens tittare ville skicka. Av vad jag förstår så fick han cirka tre gånger så många röster av tittarna än vad Blanka fick. Dock hade minst en person i juryn personlig vinning i att skicka Blanka. Reglerna för röstningen verkade också ändras ett antal gånger under livesändning för att verka till Blankas fördel. Så av tittarna fick Blanka 10 poäng, och Jann, som fick tre gånger så många röster, fick 12 poäng. Finns en del att läsa om det, men man blir ju bara förbannad.
Jag hade gärna sett Jann i Eurovision. Han har skrivit låten själv, sjunger bra, och sticker ut.
Kan inte hitta något om svärmor på nätet, men vet att det nämndes under kvalet. Ägaren till dansstudion som Blankas dansare kom ifrån satt i juryn.Hennes svärmor satt väl i juryn samt någon från dansstudio som dansarna var ifrån?
Jag vet bara det som sades i kvaletKan inte hitta något om svärmor på nätet, men vet att det nämndes under kvalet. Ägaren till dansstudion som Blankas dansare kom ifrån satt i juryn.
Jag hade lätt röstat på honom, riktigt bra!Det här är bidraget som Polens tittare ville skicka. Av vad jag förstår så fick han cirka tre gånger så många röster av tittarna än vad Blanka fick. Dock hade minst en person i juryn personlig vinning i att skicka Blanka. Reglerna för röstningen verkade också ändras ett antal gånger under livesändning för att verka till Blankas fördel. Så av tittarna fick Blanka 10 poäng, och Jann, som fick tre gånger så många röster, fick 12 poäng. Finns en del att läsa om det, men man blir ju bara förbannad.
Jag hade gärna sett Jann i Eurovision. Han har skrivit låten själv, sjunger bra, och sticker ut.