Näää det svänger ju och miki är lätt tävlingens gladaste artist
Jag tyckte att det såg svårt och dystert ut och i alldeles för mycket samma stuk innebördsmässigt som förra året.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Näää det svänger ju och miki är lätt tävlingens gladaste artist
San Marino.... Jag orkar inte ens kommentera tävlingen just nu....
VEM röstade på dom???
Jag går o lägger mig...
Först grattis till Grekland och Estland!
Jaha, sett resultatet nu då.
2/4 av mina favoriter vidare: Tjeckien och Serbien.
Jag kan förstå att Slovenien gick vidare, den kan jag tänka mig att höra igen. Samma med Australien, Estland och San Marino.
Men alltså - Cypern, Vitryssland, Island och Grekland, vad hände?
Estland tyckte jag var fruktansvärd. Kan han sjunga alls?
Överhuvudtaget lät ljudproduktionen skoningslös i mina normalt tondöva öron. Sången låg så långt fram att alla usla sånginsatser avslöjades. Och det är väl i och för sig bra, men Eurovisionpubliken brukar inte bry sig om petitesser som om artisterna kan sjunga eller inte.
Ja, så tänker jag också om Lundvik! Han - och kören - är ju ruskigt tonsäkra. Brukar jurygrupperna vara noga med sånt? Bra isåfall. Men röstningsresultatet i går visar väl att folket skiter ett stort stycke i bra sång. T ex Cypern och Estland.Det borde ju vara positivt för Sverige eftersom John och the mamas är fantastiska sångare!! Bara bra att det framhävs lite extra! Även om publiken inte bryr sig supermycket (vilket jag inte håller med om) så kommer jurygrupperna slå ner hårt på falska toner.
Ja, så tänker jag också om Lundvik! Han - och kören - är ju ruskigt tonsäkra. Brukar jurygrupperna vara noga med sånt? Bra isåfall. Men röstningsresultatet i går visar väl att folket skiter ett stort stycke i bra sång. T ex Cypern och Estland.
Haha kan bara hålla med! Det kändes som jag var tonåring på Arvika igen, älskart.Mest glad är jag för Hatari, skitbra föreställning. Äntligen EBM i Eurovision liksom, och med en riktigt bra låt!
I år kommer vi få bra betalt av tittarna också är jag rätt säker på.