Jag gillade bäst (utan nämnd ordning); Island, Danmark, Armenien, Österrike och Grekland .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var min fråga till dig, för jag fattade inte din kommentar. Men tror jag kanske gör det nu.Varför skulle Bulgarien automatiskt vara sämre?
Tror det blev deras fall.... Det blev för mammigtHade gärna sett Danmark till final. Kändes som att en av dem kunde vara mamma till basisten i Måneskin.
Dagen efter....
Mkt mkt kommentarer på sociala medier över att Albanien inte gick vidare!
Hon var mkt populär innan tävlingen och folk tycker folk röstat endast politiskt, dissar Albanien mm mm
Jag gillade låten innan showen igår! Verkligen! Men live var det väldigt spretigt och rörigrt och hon kändes för övertaggad, rösten höll inte då.
Synd verkligen men kah förstår att hon ej gick vidare. Tror att jurygrupperna inte gav så mkt poäng faktiskt.
Min favvo österrike har också saknats av många, kul att läsa. Men även där kan jag fatta ändå.. Pia Marias röst är inte den starkaste! Men.. Låten var dock bättre än många finalisters!
Dagen efter....
Mkt mkt kommentarer på sociala medier över att Albanien inte gick vidare!
Hon var mkt populär innan tävlingen och folk tycker folk röstat endast politiskt, dissar Albanien mm mm
Jag gillade låten innan showen igår! Verkligen! Men live var det väldigt spretigt och rörigrt och hon kändes för övertaggad, rösten höll inte då.
Synd verkligen men kah förstår att hon ej gick vidare. Tror att jurygrupperna inte gav så mkt poäng faktiskt.
Jag är en av de som tror att Urkraina vinner alltihopa på lördag. Gillar inte låten och hör ingen storhet alls. I går satt jag och väntade på deras låt och hoppades att jag skulle bli omvänd när jag såg framträdandet. Men nej föll platt, så nu är jag besviken.
Kan inte förstå hur Island och Potugal kunde gå vidare, rena sömnpiller. Byter låt varje gång de kommer upp.
Norge var bäst i går.