Här är klippet (skyll inte mig för rubriken):
Ca 4:00-5:30.
Ha ha ha
Legend!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här är klippet (skyll inte mig för rubriken):
Ca 4:00-5:30.
Ha ha ha
Legend!
Jag hoppas jag tyder ditt inlägg fel men ser du överhuvudtaget något positivt i det klippet?! och framför allt, ser ju inte hur jävla fel det är?! Naturligtvis är det inte bra att flyktingarna förstör kapellen på lastbilarna men att gå från det till att försöka köra på dem är vidrigt.
Han kör inte över dem.
Jo, jag ser hur fel det är att råna och förstöra förbipasserande fordon.
Han kör inte över dem.
Jo, jag ser hur fel det är att råna och förstöra förbipasserande fordon.
Alltså, din människosyn får mig helt allvarligt att må illa. Nej, den är inte rätt att förstöra saker men det är fan heller inte rätt att försöka köra över folk eller att hota med det. Det är sjukt.
Har vi inte lärt oss något av den mörkare sidan av Europas historia?!
Den mörkare sidan i Europa finns här och nu. Mycket på grund av den naiva inställningen till brottslingar som du förespråkar.
I det här klippet är det upprörande att folk går ut på gatorna i värsta anarkistil. Att sedan någon laglydig medborgare lackar ur är inte optimalt men oundvikligt.
Felet här är inte lasbilschauffören utan människorna som olagligt står på vägen i drivor. Agerar man olagligt så kommer omgivningen att reagera. Så enkelt är det.
Den mörkare sidan i Europa finns här och nu. Mycket på grund av den naiva inställningen till brottslingar som du förespråkar.
I det här klippet är det upprörande att folk går ut på gatorna i värsta anarkistil. Att sedan någon laglydig medborgare lackar ur är inte optimalt men oundvikligt.
Felet här är inte lasbilschauffören utan människorna som olagligt står på vägen i drivor. Agerar man olagligt så kommer omgivningen att reagera. Så enkelt är det.
Sorry, vigilantedräkten är rätt oklädsam
Det kan man tycka men människor har i all tider gjort det och det lär knappast förändras.
Bra fråga, jag undrar ocksåVad är det som lockar med Storbritannien som inte finns på fastlandssidan av kanalen?
Vad är det som lockar med Storbritannien som inte finns på fastlandssidan av kanalen?
London har av tradition varit en marknad för svartjobb.Bra fråga, jag undrar också
Nej? Det var inte heller självmord som diskuterades *hint, hint*Så om en individ ställer sig framför ett tåg eller en lastbil så är föraren att betrakta som bödel?
Nja jag tror inte de vill begå självmord, de som ställer sig framför lastbilarna för att tvinga dem att bromsa ner så pass så att man kan borda fordonen.....Nej? Det var inte heller självmord som diskuterades *hint, hint*
Det var inte heller det som diskuterades. Håll dig till saken.Nja jag tror inte de vill begå självmord, de som ställer sig framför lastbilarna för att tvinga dem att bromsa ner så pass så att man kan borda fordonen.....
Vänta ett tag nu, var det inte de individer som trakasserar åkardrängarna vid kanaltunnels franska mynning tråden diskuterade?Det var inte heller det som diskuterades. Håll dig till saken.
Vänta ett tag nu, var det inte de individer som trakasserar åkardrängarna vid kanaltunnels franska mynning tråden diskuterade?
De som ställer sig framför lastbilarna, sliter av deras backspeglar, skär sönder deras pressningar eller bryter upp deras skåp?
Och ställer sig framför lastbilarna för att stoppa/ sänka farten på den så de kommer åt bilarna?