Till på köpet väntar storm både imorgon och söndag. Vill inte tänka på dels hur lägenheten och huset ser ut efter det, samt hur jag själv kommer mår när det piskar på igen...

Jaha, kunde bara se detaljinfo om vädret fram till lördag förmiddag och då var det bara vindbyar på 17 m/s
Får hoppas att det håller sig där
det kom ut två bilar från skogen förut så de har nog kollat till hur det ser ut
Vågar inte ta några skogspromenader ännu

Jaha, kunde bara se detaljinfo om vädret fram till lördag förmiddag och då var det bara vindbyar på 17 m/s
Får hoppas att det håller sig där
det kom ut två bilar från skogen förut så de har nog kollat till hur det ser ut
Vågar inte ta några skogspromenader ännu
gå in på tiodygnsprognos för din ort.
Här ska det visst vara 29 m/s på söndag kväll...

Och det är inte lite frustrerande detta, för jag och döttrarna har inbokat att åka till Gbg över helgen på friidrottstävling. Och det är sådär på gränsen om man ska våga ge sig iväg.

Jaha nu fortsätter historien igen. De skulle laga taket idag, eller vädersäkra det, men problemet var att stötarna gjorde att vårt innertak började trilla ner... Dessutom ser ni så fin väggen blivit när de nu börjat torka...

12294657_10208157638479286_2992977062221138422_n.jpg

12294782_10208157638639290_8577558533520873571_n.jpg

Liknande trådar

Kropp & Själ Vilken konstig upplevelse jag precis hade. Jag var ute på gården, städade och tvättade inne i bilen. Ganska monotont, så tankarna gick...
Svar
3
· Visningar
546
Senast: cassiopeja
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 284
Anläggning Under sommaren har jag byggt en ridbana åt mina döttrar, och eftersom jag har lärt mig och fått mycket hjälp härifrån om hur man bygger...
Svar
5
· Visningar
938
Senast: Lars L
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Känns som att en ångvält kört över mig och jag har varit ute i krig under 7 svåra år typ. Började i helgen med att Sotis blev dålig...
Svar
3
· Visningar
878
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama