Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag är inne och snokar på mina sidor på Skatteverket, men kan inte se något som gör mig klok på hur mycket jag får tillbaka (och om jag...
Svar
5
· Visningar
713
Senast: Petruska
·
Äldre Började fundera på det nu när hotbilden mot Sverige är förhöjd också. Har biljetter till SIHS, men funderar på om jag verkligen ska gå...
2
Svar
33
· Visningar
2 862
Senast: Pegasus63
·
Äldre Finns säkert fler här som gillar att sjunga, tycker det vore kul med en tråd där vi kan diskutera allt som kan tänkas ha med det att...
Svar
0
· Visningar
367
Senast: Mirre
·
Äldre Som rubriken antyder; vilken tid på morgonen tycker ni att det är okej att ringa upp okända människor? En köpare från Tradera ringde...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
7 493
Senast: lilstar
·
Äldre Är det någon som ser på det? Det skulle vara roligt att diskutera alla märkligheter.
4 5 6
Svar
109
· Visningar
10 448
Äldre Vilken ost har bukefalisterna på sina smörgåsar? Är sugen på att prova något nytt och tar gärna emot tips :)
4 5 6
Svar
108
· Visningar
8 713
Senast: Nebraska
·
Äldre Jag behöver hyra ut min lägenhet i Stockholm (Årsta) en längre tid eftersom jag kommer jobba i Bollnäs ett tag. Funderar på vad som är...
2
Svar
21
· Visningar
1 646
Senast: Korven
·
Äldre Jag är sjukligt frusen av mig och har varit till läkare två gånger för detta varvid de tagit standardprovet för sköldkörteln som...
Svar
12
· Visningar
1 939
Senast: Pigalle
·
Äldre Det här är väl inte mycket till diskussionsfråga egentligen, men jag behöver goda råd och idéer. Samt tips om lämpliga produkter. Jag...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
5 435
Senast: vallhund
·
Äldre Har några som stått oanvända flera år, gillar inte dofterna :yuck: Frågan är om jag ska slänga dem eller om de är okej att sälja, de är...
Svar
15
· Visningar
4 547
Senast: lizzie
·
Äldre Min lilla förening har ingen lysande ekonomi efter att mer eller mindra ha varit körd i botten för två år sen. Det går bättre nu...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 439
Senast: CillaW
·
Äldre Alltså, ingen tråd ännu och det har gått 1,5 program? Kan väl inte bara vara jag som sitter här och är nöjd över att mitt bästa gulity...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
11 411
Senast: Darkie
·
Äldre Ja, går det att hitta någonstans? Eller med en vanlig väggkontakt för den delen? Gjorde en krans förra året som fick hänga i taket och...
Svar
7
· Visningar
2 357
Senast: gul_zebra
·
Äldre Finns det någon annan här som lyssnar på dessa podcastar? Saknar någon att diskutera med på svenska :D Min familj och vänner är totalt...
Svar
2
· Visningar
394
Senast: cewe
·
Äldre Min syrra fyller år och jag funderar på en Smartbox. Hur funkar det?
Svar
5
· Visningar
1 742
Senast: tott
·
Äldre Vad betyder associate? Tänker mest på advokater, är det delägare i firman eller kan det betyda annat med?
Svar
4
· Visningar
10 407
Senast: Pegasus63
·
Äldre Om ett företag äger stall och hästar, lite dyrare hästar för ett par 100 000. Vad bokför man dessa som?? hur funkar det? En häst kanske...
Svar
5
· Visningar
1 564
Senast: Hjartagna
·
Äldre Vi ska vara hundvakt ett tag, när hundens matte och husse åker over there. "Säg bara till om du vill ha något från USA!" Vill jag det...
Svar
19
· Visningar
1 795
Senast: EmmaN
·
Äldre Min vän har startat en firma och nu kan hon köpa allt möjligt för nu drar hon av momsen? vad menas? betalar man ingen moms när man har...
Svar
6
· Visningar
697
Senast: athena
·
Äldre Jag tänkte jag skulle köra en trial run på årets julskinka nu i dagarna. Har en liten skinkstek på 1,5kilo som jag fick med förra...
Svar
0
· Visningar
262
Senast: BobberiBoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama