Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag som tidigare gillat Oliver har sista veckan fått kämpa för att göra det och igår gav jag upp. Det är en sak att vilja byta partner, att vilja ligga whatever, men jag fattar inte varför han beter sig så grisigt mot Jennifer. Nej, Oliver, nu gillar jag inte dig mer.
Alltså. Jag är så trött på Adrian!! Waah.
Om Diddi inte får en immunitet så tror jag oxå att hon komne råka i kväll.
Men Adrian, va f-n! Visst att folk i huset snackar mycket, det är så det är på ett sådant ställe. Men han hade inte någonstans behövt att ens nämna något om hennes kompisar från utsidan. Sedan känner jag lite att, Diddi hallå, det var Adrian som sa det. Ta det inte 100% seriöst.
Men jag tyckte så otroligt synd om henne i pandoras ask igår. Paradise tar vuxenmobbingen till en helt annan nivå och det sjuka är att det är just mobbingen som gör att folk ser programmet.
Sedan saknar jag, tro det eller ej. Men Hermansson. Programmet har lixom svalnat sedan han åkte ut.
Emma, Josefine och Johnny är mina favoriter i dagens läge. Sedan tycker jag mer och mer om Mos, men jag vet inte varför.
Emma, Josefine och Johnny är mina favoriter i dagens läge. Sedan tycker jag mer och mer om Mos, men jag vet inte varför.
JA! Jag älskar det här, äntligen riktigt PH-spel.Ah. Så mycket awesomeness.
JA! Jag älskar det här, äntligen riktigt PH-spel.
Men jag tror att jag hade varit rädd på riktigt om jag var i huset nu. Känns som att Adrian kan flippa rätt rejält ikväll efter parcermonin.
Han är så sjukt obehaglig.
Tycker synd om Maja, men tja, det är ju inte personligt riktat mot henne. Bara mot hennes orm till partner...
Ah. Jag känner att jag lever lite för mycket för den här jäkla såpan idag, Men - jag är sjuk. Jag har legat i soffan hela dagen. Mest spännande idag liksom.
Väldigt synd om henne, men återigen, det är ett spel och hon valde ingen bra partner.
Jag ligger i soffan med sjukt hög puls, har levt mig in som tusan i detta avsnittet