Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ville stänga av i slutet....Okej, vad är det för jäkla gråt-tv som sänds?!
Grymt tråkigt att det kom in en tjej igen, jag hade velat att killarna skulle få svettas lite denna veckan, de sitter lite för säkert just nu.
Johnny är ju hur tråkig som helst. Han har verkligen ingen personlighet alls.Åh så grymt irriterad jag blev på killarna igår som hävde ur sig "tänk om det blir snurra flaskan", "inget hångel, det har vi gjort så mycket" och allt vad det var. Jag spyr!
Gillar Emma mer och mer, hon och Josefine är mina favoriter. Årets killar? Ja, jo Jonny är ju trevlig att titta på, och även Adrian (som jag har som favorit), men för övrigt SÅ tråkiga.
Johnny är ju hur tråkig som helst. Han har verkligen ingen personlighet alls.
Åh så grymt irriterad jag blev på killarna igår som hävde ur sig "tänk om det blir snurra flaskan", "inget hångel, det har vi gjort så mycket" och allt vad det var. Jag spyr!
Gillar Emma mer och mer, hon och Josefine är mina favoriter. Årets killar? Ja, jo Jonny är ju trevlig att titta på, och även Adrian (som jag har som favorit), men för övrigt SÅ tråkiga.
Det är ju så tråkigt att det är nya tjejer hela tiden men killarna sitter säkert. Liksom mer killar tack och sänk nuvarande killarnas självsäkerhet.Håller med dig helt om tjejerna, men Adrian? Skulle inte ta i honom med tång, men det är som sagt en personlig åsikt Jag tycker Herman är lite små kul även om jag mest skäms för honom och funderar på vilken omogen människa han faktiskt är. Sedan är han inte direkt mer charmig när han gråter hela tiden
Men jag känner att de gjort många bottennapp bland grabbsen i år, men förhoppningsvis så kanske det ändras.
Håller med dig helt om tjejerna, men Adrian? Skulle inte ta i honom med tång, men det är som sagt en personlig åsikt Jag tycker Herman är lite små kul även om jag mest skäms för honom och funderar på vilken omogen människa han faktiskt är. Sedan är han inte direkt mer charmig när han gråter hela tiden
Men jag känner att de gjort många bottennapp bland grabbsen i år, men förhoppningsvis så kanske det ändras.
Det är ju så tråkigt att det är nya tjejer hela tiden men killarna sitter säkert. Liksom mer killar tack och sänk nuvarande killarnas självsäkerhet.
Man kan alltid hoppas.Håller med, men tror du/ni inte att det kommer att hända något drastiskt med killarna snart? Det är liksom för tryggt för dem nu..
Håller med, men tror du/ni inte att det kommer att hända något drastiskt med killarna snart? Det är liksom för tryggt för dem nu..
Av dem som åkt ut, vem vill ni ha tillbaka? När tror ni någon av dem gör det? Skulle vilja se mer av Chris, mest för att det är så mkt tjejer nu och att han står mot 3 stycken. Å andra sidan, skulle jag vilja ha in en helt ny kille i det här läget. Hoppas på en twist ikväll!
Om man måste få in någon av de gamla så säger jag Chris jag också. Man fick se alldeles för lite av honom.Av dem som åkt ut, vem vill ni ha tillbaka? När tror ni någon av dem gör det? Skulle vilja se mer av Chris, mest för att det är så mkt tjejer nu och att han står mot 3 stycken. Å andra sidan, skulle jag vilja ha in en helt ny kille i det här läget. Hoppas på en twist ikväll!
Själv vill jag verkligen ha kvar henne..är såna jag vill se. De gör bra tv. Emma och josefhine tex. Dom bara är. Ingen action där inte. Synd att Viktoria och Frida åkte.Vill egentligen ha ut Diddi, men jag tycker detta scenario är kung. Mos och Josefine är låst. Adrian och Emma är låst. Och ut med en tvilling, tycker jag! Diddi åker ur snart, ändå tror jag.