HAHAHAHAHA! Det är det enda jag kunnat tänka på sen programmet startadeSedan bara älskar jag den här likheten..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
HAHAHAHAHA! Det är det enda jag kunnat tänka på sen programmet startadeSedan bara älskar jag den här likheten..
Eller blir dom tillsagda att spela dumma för att göra bra TV? Jag hoppas det..Räcker det om man säger ordet "äggkaka"? Har bara sett några program och jag undrar om de får göra ett intelligenstest vid uttagning, klarar dem inte det så är dem antagna.. Hur kan man vara så blåst och har noll koll på att spermierna finns i testiklarna m.m. m.m.
Jag fick som jag ville ikväll! Men jag tycker inte om Marcos, eller vad han heter. Skönt att Diddi inte fått så mkt plats, men å andra sidan tycker jag om hennes frispråkighet, dock inte när hon är så högljudd...
För övrigt? Jag tror att Adrian och Josefine kommer att ha sex...
Jag fick också som jag ville! Tycker Jossan spelar smart. Och jag är så allergisk mot Diddi och tycker hon fått för mycket plats i veckan så var skönt med ett avsnitt där hon bara hängde med.
Men Adrian alltså, så genomskinligt när han direkt efter parcermonin ska samla alla och prata ut och försvara sitt spelande. Näe, inte bra nog helt enkelt.
Vad har jag missat? Vad har Smail med saken o göra?
För övrigt? Jag tror att Adrian och Josefine kommer att ha sex...
Ser ut som jag får rätt! Gissat bara på stön (som definitivt tillhörde Adrian) och... känsla.
Haha! Är det du som är PH-oraklet nu?
Pinsamt! Mitt liv innehåller inte så mkt action just nu!
Varken en snygg kropp eller ett gulligt ansikte. Whats up med frisyren liksom ?!Inte mitt heller... vilket har den positiva bieffekten att jag helt kan gå upp i PH-action(en?)!
Så, vad tycker vi om Mehdi och dagens avsnitt?
Frisyren var det enda jag kunde koncentrera mig på. Sen tycker jag det är synd att alla ska känna varann hela tiden. SÅ litet är inte Sverige.Varken en snygg kropp eller ett gulligt ansikte. Whats up med frisyren liksom ?!
Frisyren var det enda jag kunde koncentrera mig på. Sen tycker jag det är synd att alla ska känna varann hela tiden. SÅ litet är inte Sverige.
Det är säkert så. Att man ansöker är ju bara bullshit. En fd kursare som jobbar lite extra som modell blev uppringd i skolan från en som frågade om hon ville vara med i Big brother. Misstänker att PH fungerar ganska exakt likadant i deras rekrytering.Klubben för inbördes beundran... Alla känner väl typ Paow på något sätt?