Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Hej Buke! En tråd för oss som behöver inspiration till julklappar, eller kanske hjälp med att hitta något. Jag behöver hjälp!! Är på...
Svar
4
· Visningar
450
Senast: Rugge
·
Äldre Hur många här har snö nu? Var bor ni? Här blommar det fortfarande i landen, både rosor och prästkragar :D
3 4 5
Svar
80
· Visningar
3 534
Senast: Trott
·
Äldre Grått ute, grått inne, grått i hjärta, grått i sinne. Är det kanske dags för en buketräff i Göteborg snart, för att spränga in litet...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 079
Senast: Tjôta
·
Äldre Jag har just haft en lite otäck upplevelse och vill varna er andra här på forumet. Jag blev uppringd av en man som påstod sig ringa...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
5 868
Senast: Gunnar
·
R
Äldre Planen är att jag ska befinna mig i Paris nästa vecka. Jag tänker att det är chill ur säkerhetssynpunkt och att de säkert har förhöjd...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 590
Senast: Cambrie
·
Äldre Ok dagens i-landsproblem.. När jag köper avokado i affären är de alltid stenhårda. Är de det hos er också eller bara i min affär? Jag...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 659
  • Låst
Äldre http://www.aftonbladet.se/nyheter/article21761633.ab Minst 80 döda efter skottlossning och bomber på minst tre ställen i Paris i...
30 31 32
Svar
623
· Visningar
29 360
Senast: Gunnar
·
Äldre Väldigt lösa/spontana funderingar detta, så det lär bli virrigt - ni är varnade! :o Men jag har sista dagarna tänkt en del på bilden av...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
8 491
Senast: Badger
·
Äldre Som skulle köra hem mina vitvaror, ca kl 11, då var de i Rimbo, om man kan vägarna så borde man kunnat ta sig hit inom 40 minuter...
Svar
13
· Visningar
1 421
Senast: lil-sis
·
Äldre Det finns en app som visar vilken låt och artist man söker. Man spelar bara in en snutt på mobilen och vips får man veta artist/titel...
Svar
8
· Visningar
759
Senast: Rie
·
Äldre Jag har börjat spåna lite på nästa bil. I dagsläget har jag en Subaru Legacy -05, bensinare, som får dra 1800kg och dricker ca 0,8 L...
2
Svar
26
· Visningar
3 382
Äldre Detta inlägg skulle kanske ligga under något av djur sidorna men eftersom jag vill veta hur olika djur reagerar så lägger jag den här...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 648
Senast: hastflicka
·
Äldre Hej! För att gör en lång historia kort... Jag har växt upp med mycket problem i familjen och behandlades på BUP när jag var i tonåren...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
8 121
Senast: vallhund
·
Äldre Just det! Avskyr nyår då jag är singel. Ifjol hade jag ett jättetrevligt och fint nyårsfirande med mitt ex och vänner. Nu, som singel...
12 13 14
Svar
276
· Visningar
16 041
Senast: Petruska
·
Äldre Jag undrar om man behöver göra något själv om det visar sig att ett anslutande flyg som man ska åka med är tidigarelagt med ett par...
2
Svar
25
· Visningar
2 047
Senast: Thomasine
·
Äldre ... är det fler bukefalister som har spännande äventyr eller utmaningar på gång? Själv har jag precis ansökt om att få komma med till...
Svar
0
· Visningar
415
Senast: Amk
·
Äldre Funderar på att börja jaga ett par (Balmain x HM) på nätsidorna men är ju snål :o;) Så tänkte höra om någon här testat något par och vet...
Svar
0
· Visningar
429
Senast: Halali
·
Äldre För många år sedan, i alla fall runt 8 år, såg jag delar av en skräckis hemma hos min farmor och farfar på deras boxer. Det var nog den...
Svar
4
· Visningar
870
Senast: Twihard
·
Äldre Ni som servar bilen på vanlig verkstad (jag är alltså inte ute efter svar från de som byter oljor själva eller låter grannen Bengan göra...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 122
Senast: lil-sis
·
Äldre Vi började prata Uppsala-restauranger i Vad gör du-tråden och @lizan tyckte då att en buketräff vore trevligt. Jag är inte sen att hänga...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
10 461
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar