Ja men OM svaren kan kopplas till mig?Undersökningen är inte anonym. Det är svaren som är anonyma.
Är då mina svar helt anonyma
Det är det jag funderar på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja men OM svaren kan kopplas till mig?Undersökningen är inte anonym. Det är svaren som är anonyma.
Som framgår av tråden: det kan de inte.Ja men OM svaren kan kopplas till mig?
Ja svaren redovisas anonymt.Ja men OM svaren kan kopplas till mig?
Tack för länkFör den som känner sig oroad över SCB´s verksamhet:
Jag vill ha mitt privatliv i fred. Jag är orolig att mitt privatliv blir offentligt, skyddas mina svar?
Det är vi mycket noga med. Svaren databehandlas och redovisas endast som statistik, dvs. som siffror i tabeller och diagram. Vad en enskild person har svarat kan man aldrig se. De uppgifter som lämnas skyddas enligt sekretesslagen. Alla som arbetar med undersökningen har tystnadsplikt.
---
http://www.scb.se/sv_/Lamna-uppgifter/Individ--och-hushallsundersokningar/Vanliga-fragor/
Ja men OM svaren kan kopplas till mig?
Ja men OM svaren kan kopplas till mig?
Jo iofsJag känner nog att tråden och SCB´s information ger dig svaret på de frågorna. Google är en underbar källa för att söka fram information om det man tycker är viktigt, och källsäkra.
Men om jag googlar allt, så behöver jag ju inte skriva här ...
Man kunde också ringa dom och fråga vad som kan vara lagom så ska nog göra det någon dag i veckan.
Är det någon här som har någon aning om vilket belopp man kan yrka på? Polisen rekommenderade mig att kika på brottsoffermyndighetens hemsida så det har jag gjort, men jag känner mig lite osäker eftersom dom inte hade något exempel som jag tycker liknar det jag blev utsatt för. Man kunde också ringa dom och fråga vad som kan vara lagom så ska nog göra det någon dag i veckan.
Varför skriva något på buke då öht?My point exactly.
Varför skriva något på buke då öht?
Om alla tänkte som du, kunde ju sidan lika gärna läggas ner, alla svar finns ju att hitta någonannanstans på nätet eller IRL
Vill tillägga att du har ingen skyldighet att svara på mina inlägg, jag klarar mig bra utan svar från dig
Om alla tänkte som du, kunde ju sidan lika gärna läggas ner, alla svar finns ju att hitta någonannanstans på nätet eller IRL
Vill tillägga att du har ingen skyldighet att svara på mina inlägg, jag klarar mig bra utan svar från dig
Ts i denna tråden fick sitt svar från polisen...Om vi slipper rena faktafrågor på Buke så finns det mer utrymme för diskussioner om åsikter, värderingar, relationer och annat som man inte kan googla fram ett entydigt svar på.
På hästforumet finns många frågorDu förstår tydligen inte innebörden av DISKUSSION? Till skillnad från FAKTA så innebär diskussioner presentation av åsikt. Gärna med grund för åsikten. Fakta är kalla, hårda och odiskutabla. Annars är det inte fakta.
Du efterlyser FAKTA men orkar inte leta. Vi andra vill diskutera och höra andras ÅSIKTER. En gigantisk skillnad. Du behöver GOOGLE. Vi andra tycker det är intressant med DISKUSSIONER.
På hästforumet finns många frågor
Där svaren finns på jbv sida
Det är många frågor här som är googlingsbara.
Det är också odiskutabla FAKTA