Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skomakarberget, nära fyra mackarna.Sofreh verkar intressant, men vart ligger det?
Det verkar jättebra med alla alternativen.
Är i Uppsala igen 29-30 november och runt 7 december.
Kan det månne bli något då kanske?
Slutar ni äta då?29-30 nov har väl flera av oss fullt upp med horseshow
Legume har ju dock bara vegetariskt och alla brukar inte vilja äta det.
Jag ska inte till SIHS i år, så jag dinerar gärna med dig då!Slutar ni äta då?
Annars så kan ju vi som inte hinner med Horseshow trösta oss med att gå ut och äta god mat och dränka våra sorger.
Kan gå att få in då.Rida Svarta Hingsten då också (ridfröken tyvärr bortrest dock)?
Ja, en del tycker visst det.?
Måste man ha kött i maten för att kunna äta den?
Jag hittar väldigt mycket animaliskt protein på LégumeJa, en del tycker visst det.
Jag hittar väldigt mycket animaliskt protein på Légume
Det är den webbsidan man hänvisas till när man söker på Légume, jag förstod det som att de var samma? Kan du reda ut det åt mig?Då kollar du nog på Cousteau?
Det är den webbsidan man hänvisas till när man söker på Légume, jag förstod det som att de var samma? Kan du reda ut det åt mig?
Kan du hitta meny för Légume?Tror det är samma ägare och de ligger bredvid varandra, men det är två olika restauranger (olika menyer och i alla fall tidigare var det olika öppettider). Legume är lakto-ovo-vegetarisk (men det mesta är veganskt).
Kan du hitta meny för Légume?
Nä, men man är i Solna en hel del vid middagstid vilket är en bit från UppsalaSlutar ni äta då?
Annars så kan ju vi som inte hinner med Horseshow trösta oss med att gå ut och äta god mat och dränka våra sorger.