Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men det tåget har ju ännu inte gått så det är inte missat.ojj, detta missade jag
Malin borde räcka annars Liliegren också.Malin_L?
Eller?
Så säger jag bordet för Malin L blir det rätt då?
Nä, vid trappat/snurrstolarna
Hinner inte med detta och stallet, och jag har inte ridit sedan i onsdags.Men det tåget har ju ännu inte gått så det är inte missat.
Kom igen vet jag!
Ja, de där stolarna som är precis vid trappen ner till viadukten från bussidanSnurrstolarna?
Jag måste hålla mig nykter efter denne vecka från helvetet.Dessutom den perfekta chauffören eftersom jag aldrig ens funderar på alkohol
Ja, de där stolarna som är precis vid trappen ner till viadukten från bussidan
Jag kommer iaf! A tjatar redan på mig att jag ska gå
Du också haft skitvecka? :/Jag måste hålla mig nykter efter denne vecka från helvetet.
Så jag kommer med egen bil.
Men tackar så mycket för erbjudandet.
Det uppskattas skall du veta.
De är charmiga ibland de småHahahahah...
Nu hoppas jag att alla andra kommer annars lär jag väl bli portad från den där restaurangen så som jag har krånglat!
Jag har koll. Jag lovar. Din vän kanske äter på samma ställe varje dag? Tror knappast den springer runt och letar lunchställen?Det är tråkigt att du inte känner dig trygg och det förvånar mig. Jag har en vän och kollega som har flera allergier, bl.a. tomat (och nötter, cocos, olika frön mm) och hen äter lunch ute nästan varje dag. Så jag kunde inte ana att det var så stor skillnad på Stockholm och Uppsala. Det är ju verkligen inte bra men frågan är vad man gör åt det.
Du verkar bli irriterad för att bl.a. jag lägger fram förslag på hur kan hantera situationen. Varför blir du det? Det är konstruktiva förslag.