Nej nej, absolut inget önsketänkande, äkta snöflingor måste det ha varitJag undrar om jag inte såg två små flingor när jag var ute med hundarna tidigare i kväll. Kanske önsketänkande
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej nej, absolut inget önsketänkande, äkta snöflingor måste det ha varitJag undrar om jag inte såg två små flingor när jag var ute med hundarna tidigare i kväll. Kanske önsketänkande
Hur många här har snö nu?
Var bor ni?
Här blommar det fortfarande i landen, både rosor och prästkragar
Vi vill inte ha snö här, @hemligBara regn idag
Jo, mer snö åt folketVi vill inte ha snö här, @hemlig
Haha, i din del av stan i så fall....Jo, mer snö åt folket
Men nu blir jag ju fundersam på var du bor??Haha, i din del av stan i så fall....
I Berga. Här ska det inte snöa på hela vintern, har jag bestämt.Men nu blir jag ju fundersam på var du bor??
Har du blandat ihop mig med nån? Vet inget Berga i södra dalarna.I Berga. Här ska det inte snöa på hela vintern, har jag bestämt.
Haha, ja men det har jag ju gjort! sorry!Har du blandat ihop mig med nån? Vet inget Berga i södra dalarna.
Min rattmuff har suttit på i 3 veckor nu och väntatHickade till när jag kollade SMHI.
Vi har haft några plusgrader länge och det hade lovats fortsättning på det. Nu är allt förändrat och det ska bli minus 20 nästa vecka.
Samt snö. Rattmuff på
Trattisarna jag plockade i helgen får inget sällskap av flera.
Idag fick vi snö som förhoppningsvis ligger kvar!
Bor i Luleå, Norrbotten