Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Har hittat et badkar jag vill ha hos Trademax men vågar man handla där?? Har hört och läst väldigt mycket skit om företaget. Vad är...
Svar
1
· Visningar
806
Senast: Mois
·
Äldre Jag har länge varit sugen på att anordna en Thanksgiving middag för vänner, främst för maten och inte så mycket det historiska eller the...
Svar
12
· Visningar
1 384
Senast: Aliche
·
Äldre Vill ha en lysande stjärna i toppen av granen. Finns såna fortfarande att få tag på? Har försökt googla men hittade endast en gammal på...
Svar
9
· Visningar
1 746
Senast: WBanna
·
Äldre Jag och min syster ska åka någonstans, vi vet bara inte riktigt vart. Vi tänker så här: Weekendresa i typ mars. Lyxigt hotell och bra...
2
Svar
28
· Visningar
1 583
Senast: Breaktown
·
Äldre Är det någon som hyrt ut sin lägenhet via AirBnb? Hur fungerar det? Är det värt mödan för bara ett fåtal nätter ibland eller är det...
Svar
6
· Visningar
721
Senast: Mia_R
·
Äldre Fick syn på det här klippet Jag antar att det är från en film - men vilken? :)
Svar
3
· Visningar
489
Senast: gul_zebra
·
Äldre Jag och min sambo har bokat 2 veckor på Kap Verde, ön Sal, från slutet av nov till mitten av dec. Vi funderar nu över valutan. Det...
Svar
4
· Visningar
2 324
Senast: Wembley
·
Äldre SD skickar ibland ut "politisk reklam" vilket oftast består av rena lögner och rasistisk smörja. Nu ska en lokal som stått tom i flera...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
5 065
Äldre Jo jag vet att islamister finns, men de är ju fundamentalister med politiskt inriktning. Jag tänkte bara såhär: Kristendom-kristna...
Svar
11
· Visningar
1 743
Senast: fejt
·
Äldre Som vet hur vanlig slakt går till? Senaste tiden har jag läst spaltmeter om de kallblodiga muslimerna som skär halsen av djuren. Så gör...
2 3
Svar
59
· Visningar
4 403
Senast: Efwa
·
Äldre Jag älskar Tradera, jag brukar ofta göra riktiga fynd och det är en smidig säljkanal när man har haft rensning etc. Har genom åren både...
2
Svar
27
· Visningar
2 721
Senast: Oregano
·
Äldre Kära bukare som alltid har bra svar och tips: Hur skickar man bäst huvtröjor till personer runt om i Sverige? Är med i en förening och...
Svar
7
· Visningar
761
Senast: Buck
·
Äldre Kära buke! Jag har flyttat och måste nu visa min lägenhet för intresserade hyresgäster. Ett jävla mähä ringde tidigt igår morse (okej...
2
Svar
21
· Visningar
2 138
Senast: gul_zebra
·
Äldre Jag har fått chansen att köpa den här klänningen till halva priset, och den är ju så grymt fin! Frågan är, när kan man ha en sådan här...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
7 885
Senast: Dentaku
·
Äldre Välkommen in i Blåbärets hjärna: Det finns preppers som förbereder sig på naturkatastrofer, strömavbrott eller inbördeskrig. Jag...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 156
Senast: honung
·
Äldre Har ni vidtagit några försiktighetsåtgärder? Stannar under täcket? Körde ni extra långsamt och uppmärksamt till jobbet? :nailbiting:
Svar
0
· Visningar
374
Senast: Sleepy
·
Äldre Om 2-3 veckor flyttar jag äntligen till Linköping! Jag vill såklart lära känna massa nya människor och kom då på att Buke är fullt av...
11 12 13
Svar
253
· Visningar
12 628
Äldre En amerikansk ungdomsfilm där tre vänner ska köra genom USA för att den ena killen ska träffa en tjej. På vägen hamnar dom i ett amish...
Svar
5
· Visningar
684
Senast: kossankaj
·
Äldre En asylsökande utan uppehållstillstånd har vid ankomst till EU att välja på att söka asyl, bli utvisad direkt eller resa till ett annat...
Svar
19
· Visningar
1 522
Senast: gulan
·
Äldre Jag har funderat till och från på en sån, alltså en lodrät, böjd stav (vad det nu heter) där nere. Tänkte höra ifall nån har en o kan...
Svar
9
· Visningar
3 067

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka