Politisk reklam (eller rasistisk smörja)

Jag vet inte jag... det är rätt bra att få papper från SD, det går rätt mycket till att tända brasorna :sneaky:

Mer seriöst, kan man inte sin historia, har inte lärt sig kritiskt tänkande eller källkritik är det lätt att gå på deras retorik. Dvs de saker som inte verkar ha lärts ut i skolan de senaste 20 åren :meh:

Sådär, nu steg mitt blodtryck lite till. Senaste mailet från SD avslutades såhär;

Men men, lycka till med din juridiska strid, kommer säkert gå lysnade =)

---

Ted Ekeroth
Ordförande Sverigedemokraterna i Lund
Ledamot i kommunfullmäktige
Ledamot i styrelsen för SD Distrikt Syd

Hur i hela friden kan en politiker sitta och ha den tonen mot folk som hör av sig till dem? Jag har hela tiden varit saklig och hövlig och inte provocerande alls.

Sådär, nu steg mitt blodtryck lite till. Senaste mailet från SD avslutades såhär;

---

Ted Ekeroth

Hur i hela friden kan en politiker sitta och ha den tonen mot folk som hör av sig till dem? Jag har hela tiden varit saklig och hövlig och inte provocerande alls.
En sak som jag inte förstår är - tror han verkligen att SD har något att vinna på att envisas med att skicka reklam till någon som så tydligt säger att den inte vill ha? Tror de att du på väg till soptunnan ska se något briljant och bli omvänd? Det känns mest som ett triumferande "luften är fri"...

---

Ted Ekeroth

Den där drygheten är så typisk! "Du förstår bara inte lilla gumman, så jag behöver inte bry mig om vad du säger :grin:". :banghead:

---

Ted Ekeroth

Du har inte facebook? Det skulle nog kanske bli annat ljud om du går ut där med hur du har blivit bemött, och kanske skulle då någon mer att tänka till... :angel: Jag delar gärna vidare där om du skriver ihop något! :up:

---

Ted Ekeroth

Ring några tidningar :devil:

Timbuktu igår var ju fantastisk. Men en till synes medelålders Birgitta MI Hult på facebook är minst lika underbar:

Godkväll Jimmy Åkesson,
Jag skriver till dig med anledning av er smutskastning av Sverige utomlands, Ni undertecknar det med bl a The People of Sweden. Med hänvisning till min personliga frihet, min integritet och den demokrati som ni säger er värna om begär jag härmed att mitt namn stryks från flygbladet. Förslagsvis kan ni lägga till längst ner på flygbladet "except Birgitta Hult".

Jag framförde dessa åsikter idag på Sverigedemokraternas Facebooksida och blev kort därefter censurerad och blockerad från sidan. Jag är inte sverigedemokrat så jag kommer inte att hota, hata eller kränka SDs manliga medlemmar sexuellt för att ni censurerade mig.

Jag skriver till dig i Riksdagen för då blir jag diarieförd och mitt mail blir offentligt.I Riksdagens postgång har ni inte möjlighet att censurera mig och hindra mig från att framföra mina åsikter till Sverigedemokraterna. Jag ser fram emot en ursäkt för att ni olovligen använt er av mig för att underteckna ert bruna brev och att ni snarast ändrar texten i flygbladet enligt mitt förslag ovan.

Sverigevänliga hälsningar
Birgitta Hult

Älska fantastiska svenskar!

Han har mest fått positiva kommentarer fast något nöthuvud hotade att våldta hans barn!

Det där var en av de bästa låtar jag hört på länge. Och jag är inte förvånad över att de omnämnda idioterna drog igång med hot osv... Jag fattar verkligen inte hur de tänker. "Åh, titta på de där, de som kommer hit bara förstör allt, så nu ska vi förstöra allt först!" Bläh. (Eller jo, jag vet hur de tänker, jag har umgåtts en period med en som sedan visade sig gilla sån där jävla skit...)

Kunde inte låta bli, gick in på Sverigedemokraternas facebooksida för att se vad de skriver där... Och alltså. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga mer än: :banghead: :banghead: :banghead:
Deras bild högst upp på sidan är ju även den "intressant"...

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka