Tja, det finns tydligen de som hotat våldta Niklas Strömstedts barn. Så nej, vi är tydligen inte smartare.
Det Niklas Strömstedt gjorde var civilcurage i ordets bästa betydelse
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tja, det finns tydligen de som hotat våldta Niklas Strömstedts barn. Så nej, vi är tydligen inte smartare.
För den (mig) som lätt missar massor av saker.. Vad är det Niklas Strömstedt har gjort?
Här kan du läsa lite om reaktionerna också och även läsa texten till låten/se klippFör den (mig) som lätt missar massor av saker.. Vad är det Niklas Strömstedt har gjort?
En sak som jag inte förstår är - tror han verkligen att SD har något att vinna på att envisas med att skicka reklam till någon som så tydligt säger att den inte vill ha? Tror de att du på väg till soptunnan ska se något briljant och bli omvänd? Det känns mest som ett triumferande "luften är fri"...Sådär, nu steg mitt blodtryck lite till. Senaste mailet från SD avslutades såhär;
Men men, lycka till med din juridiska strid, kommer säkert gå lysnade =)
---
Ted Ekeroth
Ordförande Sverigedemokraterna i Lund
Ledamot i kommunfullmäktige
Ledamot i styrelsen för SD Distrikt Syd
Hur i hela friden kan en politiker sitta och ha den tonen mot folk som hör av sig till dem? Jag har hela tiden varit saklig och hövlig och inte provocerande alls.
Sådär, nu steg mitt blodtryck lite till. Senaste mailet från SD avslutades såhär;
---
Ted Ekeroth
Hur i hela friden kan en politiker sitta och ha den tonen mot folk som hör av sig till dem? Jag har hela tiden varit saklig och hövlig och inte provocerande alls.
Du har inte facebook? Det skulle nog kanske bli annat ljud om du går ut där med hur du har blivit bemött, och kanske skulle då någon mer att tänka till... Jag delar gärna vidare där om du skriver ihop något!Sådär, nu steg mitt blodtryck lite till. Senaste mailet från SD avslutades såhär;
---
Ted Ekeroth
Sådär, nu steg mitt blodtryck lite till. Senaste mailet från SD avslutades såhär;
---
Ted Ekeroth
Ring några tidningar
Han har mest fått positiva kommentarer fast något nöthuvud hotade att våldta hans barn!
Jag mailade till Åkersorken.