Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Exakt.Ja, det borde de.
#Inteimittnamn
Jag var nära tårar när SD bekräftade idag att det var de som låg bakom flygbladen (jag hade läst om dem innan).
De är på Lesvos, där volontärer sliter utav helvete och kustbevakningen räddar liv dygnet runt. Flyktingmottagandet håller på att rasa ihop, det kom 10 000 pers bara förra veckan. Där råder misär.
Och vad gör Sverigedemokraterna, "hjälper de till på plats" som de är så varma förespråkare för? Nej, de fotograferar flyktingar utan att tala om varför. Och de sprider flygblad med lögner om Sverige, de är ett svenskt riksdagsparti som svartmålar Sverige för våra skattepengar för att skrämma bort desperata människor i ett utsatt läge. De borde ... Nej, jag kan inte säga vad de borde.
Aftonbladet har flera artiklar om det. Här är t ex Mattias Karlssons akrobatiska förklaringar till de olika påståendena i flygbladet. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article21730156.abFan. Jag var upprörd när jag fick skiten i brevlådan, men nu gråter jag.
Hur jävla dåligt kan det bli, var får de alla smaklösa idéer från? The sd bottom is never nådd.
Alltså, det är bedrövligt och sorgligt och jag skäms för att det är så många som går på det här och köper deras världsbild, är vi inte smartare än såhär?!Aftonbladet har flera artiklar om det. Här är t ex Mattias Karlssons akrobatiska förklaringar till de olika påståendena i flygbladet. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article21730156.ab
Tja, det finns tydligen de som hotat våldta Niklas Strömstedts barn. Så nej, vi är tydligen inte smartare.Alltså, det är bedrövligt och sorgligt och jag skäms för att det är så många som går på det här och köper deras världsbild, är vi inte smartare än såhär?!
Jag såg det (och mycket annan skit som Niklas fått efter "så mycket bättre") och jag saknar ord för det. Faktiskt så gör det mig så arg och så deppig att jag inte riktigt vet hur jag ska hantera det. Förjävligt.Tja, det finns tydligen de som hotat våldta Niklas Strömstedts barn. Så nej, vi är tydligen inte smartare.
Instämmer.Åh vad jag önskar att alla var som ni i den här tråden. Jag önskar det mest av allt just nu. Hela den här situationen är så fruktansvärd och jag känner mig så in i märgen sorgsen. Och rädd.
Tja, det finns tydligen de som hotat våldta Niklas Strömstedts barn. Så nej, vi är tydligen inte smartare.
Instämmer.
Igår tittade jag på Dokument utifrån och grät. Idag läser jag Aftonbladet och känner mig kräkfärdig.
Hur har det gått för dig, @Milosari ?
Jag har, min nya skylt till trots, fått ett nytt glädjespridande blad från SD. Behöver jag säga att jag kokar?
Heja dig! Så himla bra agerande och jag hoppas du får rätt!SD hävdar fortfarande att jag inte har rätt att säga nej till reklamen, medan en jurist som jag har kontaktat hävdar att jag visst kan säga nej till sådant som inte är politisk information inför val. SD kontrade med att jag skulle låta honom läsa på, jag svarade att jag skulle be HENNE kolla upp det (jävla SD alltså, förutsätta att juristen var en man ).
Men ingen mer reklam i brevlådan so far. Det är posten som delade ut reklamen och jag ska höra med dem också.