Pax för Bonnie som gudflicka! Så får @Hyacinth förbarma sig över Clyde!
Jag tar hand om Clyde! (klyddan, lie mer familjärt. Icke att förväxla med klamydia, vilket vore ett tjusigt namn om det inte var en könssjukdom)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Pax för Bonnie som gudflicka! Så får @Hyacinth förbarma sig över Clyde!
Att döpa dem till Syfilis och Klamydia vore nog lite väl smaklöst, även om det låter ganska tjusigt.Drar mig tillmibn
Jag tar hand om Clyde! (klyddan, lie mer familjärt. Icke att förväxla med klamydia, vilket vore ett tjusigt namn om det inte var en könssjukdom)
Jag kallar mina boppisar. Om det var det du undrade.
Bonnan och Klyddan alltså? Ska vi dela på kostnaden för en stjärna? Eller tar du ansvar för Klyddans så tar jag ansvar för Bonnans?(klyddan, lie mer familjärt. Icke att förväxla med klamydia, vilket vore ett tjusigt namn om det inte var en könssjukdom)
Bonnan och Klyddan alltså? Ska vi dela på kostnaden för en stjärna? Eller tar du ansvar för Klyddans så tar jag ansvar för Bonnans?
Åh, herregud! Dopklänningar! Räcker det inte om jag knyter sidenband om dem eller nåt? Tassels på vårtorna, kanske?Jag förväntar mig iaf bilder från dopet när de är fina i sina dopklänningar och allt!
Åh, herregud! Dopklänningar! Räcker det inte om jag knyter sidenband om dem eller nåt? Tassels på vårtorna, kanske?
Klart MOSTRARNA ska komma! Du får väl ha strumpbyxor, som vanligt. Om MOSTRARNA föredrar tassels eller vill vara inburade lägger jag mig inte i.När blir dopet av? Och vad ska jag ha på mig? Får MOSTRARNA följa med?
Naaaaw
Över mörka nejder ljuder
Ropen efter diktarluder
Skall det skrivas nåt av vikt
Duger endast ludrets dikt