Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Hon är från Australien, och hon hade en värdshit typ-ish runt slutet av 80-talet - början av 90-talet som jag trooor var ledmotiv till...
2
Svar
27
· Visningar
2 127
Senast: honung
·
Äldre Skapat anonym anv. för detta ändamål. Ska fråga FK vid tillfälle men de är svåra att få tag på och det är inget akut ärende utan snarare...
Svar
7
· Visningar
3 043
Senast: Fozzie
·
Äldre Nån som känner till stan? Ska dit fredag till söndag och undrar vart man ska gå om man vill äta gott, bästa nattklubbarna och pubarna :D
Svar
2
· Visningar
535
Senast: Koppen
·
Äldre Lanat dator pga min kopplar upp sig pa ett natverk som heter orange och det var for dalig uppkoppling far att posta en trad har, nyss...
Svar
2
· Visningar
454
Senast: Karfitsa
·
Äldre Tänkte slänga ihop lite älgköttbullar här nån dag och funderade på att ha brunsås till (kan annan sås passa till annars?) Men hur gör...
Svar
7
· Visningar
1 598
Senast: Ponylove
·
Äldre Finns det någon sådan här? Berätta gärna om besöket i så fall! När, var, hur, varför? Kulturen, landet, tips och tricks?
Svar
16
· Visningar
1 170
Senast: Butros
·
Äldre Är bagels något som finns attköpa här i sverige? Alltså inte färdiga på cafe (det finns ju överallt) utan bara brödet? Har tittat i två...
Svar
17
· Visningar
2 636
Senast: VLMF
·
Äldre Tänkte höra om bukeoraklet kunde svara på min språkfråga dvs vad målvakt heter eller kallas på engelska. Och nu menar jag inte...
Svar
6
· Visningar
2 500
Senast: Elinoor
·
Äldre Frågan känns lite dum men här kommer den! Får man handskriva kontrakt och sådant, till exempel vid köp av fastighet? Att skriva på...
Svar
10
· Visningar
846
Senast: Fille
·
Äldre Enligt en artikel idag i Svenska Dagbladet ökar stödet bland svenskar för att Sverige ska gå med i NATO...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
5 459
Äldre Hej! Funderar på att hyra en stuga en vecka på Gotland till sommaren. Lite frågor :) * När ska man inte åka dit? Almedalsveckan har jag...
Svar
5
· Visningar
714
Senast: Coop
·
  • Låst
Äldre Vi fortsätter väl som vanligt helt enkelt? :)
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
86 426
Senast: Killaloe
·
Äldre Det sägs ju att man ska sjunga med magen, men hur? Kollar på sångövningar på youtube osv, men får inte till det. Hur fasen gör man? Jag...
Svar
16
· Visningar
4 137
Senast: Mirre
·
Äldre Hörde på skönhetssalongen att det varit knivdåd i Trollhättan och i skrivande stund lyssnar jag på nyheterna om detta. Skolan där...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
7 179
Senast: Atle
·
Äldre Just nu debatterar KD om de ska verka för att decemberöverenskommelsen ska rivas upp eller inte. Hur ser ni på DÖ? Fördelar, nackdelar...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
4 675
Äldre Jag letar efter en vinterjacka utan att vara speciellt framgångsrik i mitt sökande. Men buke kanske kan bidra med lite inspiration? :)
2 3 4
Svar
76
· Visningar
9 462
Senast: Tokyo
·
Äldre "Bevara det svenska luciafirandet", "Ta inte bort peppakaksgubbarna ur luciatågen" och liknande facebookuppror poppar då och då upp i...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
8 392
Senast: Viva
·
Äldre Det är så här att jag har haft mitt hus uthyrt.Nu har hyresgästen sagt upp sig.Jag tänker nu sälja huset.Då jag bor i Dalarna och mitt...
Svar
6
· Visningar
1 139
Senast: peace
·
Äldre Chansar på att lägga tråden här, får flyttas om det är missvisande. Iallafall, vi har beställt en byggnad utav ett lokalt företag. Vid...
Svar
0
· Visningar
582
Senast: Bluefish
·
Äldre Snälla buke hjälp mig! :love::nailbiting: Jag ska gå på en halloweenfest i helgen som kommer och jag måste verkligen hitta en klänning...
2
Svar
22
· Visningar
2 791
Senast: EmmaBovary
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Border collie?
  • Är dagens hundägare eller hundar problemet?
  • Täcke...

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka