Vad läser du just nu? Del 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lyssnat på "alla mina vänner är superhjältar" av Andrew Kaufman, och blev faktiskt lite besviken. Hade lite för höga förväntningar antagligen för jag gillade "Den krympande hustrun" och hade fått höra att denna skulle vara bättre. Helt ok, men inte mer än så,..
men va tråkigt :down: Jag tyckte jättemycket om den, men jag läste iofs böckerna i omvänd ordning. Så kanske att "den krympande hustrun" är bättre egentligen (?) och att böckerna vinner på att läsas i den ordningen jag läste dem? :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
114
Senast: Badger
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
85 86 87
Svar
1 720
· Visningar
83 339
Senast: Krålus
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
6 7 8
Svar
152
· Visningar
3 128
Senast: pepp
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 057
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar