Vad läser du just nu? Del 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lyssnat på "alla mina vänner är superhjältar" av Andrew Kaufman, och blev faktiskt lite besviken. Hade lite för höga förväntningar antagligen för jag gillade "Den krympande hustrun" och hade fått höra att denna skulle vara bättre. Helt ok, men inte mer än så,..
men va tråkigt :down: Jag tyckte jättemycket om den, men jag läste iofs böckerna i omvänd ordning. Så kanske att "den krympande hustrun" är bättre egentligen (?) och att böckerna vinner på att läsas i den ordningen jag läste dem? :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
319
Senast: Badger
·
Fritid Jag är i stort behov av ett par nya skor då mina (som synes) är sönder. Jag har tyvärr en tendens att mina skor går sönder ganska fort...
Svar
10
· Visningar
576
Senast: Derivata
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött... 100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
104 436
Senast: Mineur
·
Samhälle Jag börjar med att hissa appen Too good to go. Igår tog jag en kasse från macken, 39:-. Fick en full frukost till oss idag och lite... 47 48 49
Svar
969
· Visningar
60 487
Senast: Saigon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka