Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Hej! Har mått dåligt i nåra dagar och haft jätte ont i bröstet och bröstvårterna.. Har ingen aning vad detta kan bero på . Så undrar om...
Svar
6
· Visningar
882
Senast: Elisha
·
Äldre I flera år har Sensodyne tandkräm envisats med sina lökiga reklamfilmer, som verkar vara inspelade med en vanlig handkamera av någon...
Svar
2
· Visningar
1 540
Senast: Buck
·
Äldre Jag ska i morgon bjuda ngra vänner på middag i form av en Chiligryta. Skulle köpa Högrev men kom hem med Ryggbiff... Går det att göra...
Svar
10
· Visningar
15 032
Senast: bitta
·
Svar
328
· Visningar
15 061
Senast: Monstermom
·
  • Omröstning Omröstning
Äldre Jag har nu äntligen efter lång tid tagit mig för att registrerar mitt kort och självscanna mina varor på ICA Tredje gången jag handlade...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
12 833
Senast: Koltrast
·
Äldre Jag har insett när jag handlar för första gången från en ny sida, vill jag alltid ta faktura, få hem grejerna och sen betala, så jag...
Svar
10
· Visningar
780
Senast: Rosett
·
  • Omröstning Omröstning
Äldre Väskor är så roligt att shoppa Idag va jag och köpte en axelremsväska Jag tror det kommer att bli en favorit Jag gillar en väska med...
Svar
2
· Visningar
501
Senast: Lampan
·
Äldre Hur vet man om ens bil har motorvärmare eller inte? :confused: Jag har ett sånt litet uttag framtill på bilen med tre hål i trekant. :p...
2
Svar
27
· Visningar
6 489
Senast: anna_panna
·
Äldre Försöker ändra mig själv till att bli lite mer minimalisk i prylväg, och sitter om och om igen och intalar mig själv att jag inte måste...
13 14 15
Svar
282
· Visningar
16 599
Senast: Inte_Ung
·
Äldre Vet de finns online osv men tänkte om någon vet nånstans i Göteborg de finns? :) Slippa frakten.
Svar
2
· Visningar
1 260
Senast: Ackio
·
Äldre Jag måste tillhöra maffian, för allt som ofta nu för tiden så ser jag inlägg som ”ni får inte kommentera om ni inte säger nåt snällt” Då...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
6 191
Svar
0
· Visningar
250
Senast: ekvall
·
Svar
0
· Visningar
194
Senast: ekvall
·
Äldre Jag skall köpa en farsdag present till min sambo och tänkte köpa någon bok. Den får gärna handla om gamla militärplatser eller övergivna...
Svar
1
· Visningar
398
Senast: Killaloe
·
Äldre Vilka är era mest peppande låtar när livet känns hopplöst? Jag har precis tagit mig igenom ett jobbigt uppbrott som fått mig att näst...
2
Svar
24
· Visningar
1 390
Senast: BuenoBull
·
Äldre Ingen har väl undgått skandalen med det manipulerade motorerna. Nu undrar jag - som kör en miljöklassad Peugeot - om det kan vara så...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 030
Äldre Jag upplever att det blir alltmer vanligt att det placeras ut ljuslyktor, blommor och andra "dekorationer" av olika slag på platser där...
7 8 9
Svar
171
· Visningar
11 428
Senast: Miiikaela_
·
Äldre Från min morfars dödsbo har min familj en liten järnring som han hittat i sin trädgård för länge sedan. Han har skrivit en lapp om att...
Svar
5
· Visningar
1 499
Senast: moli
·
Äldre Ja, hur förvarar ni era mediciner? Har ni barn och förvarar ni något inlåst eller hur oåtkomligt förvarar ni det då? Jag har en...
2
Svar
21
· Visningar
2 254
Senast: tanten
·
Äldre Ja, förlåt att jag stoppar huvudet i getingboet men jag vet inte vem jag annars kan fråga. Och det har varit många trådar likt denna...
Svar
3
· Visningar
716
Senast: Gry
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama