Bukemaffia eller Bukeorakel?

Men - kan lägga till: personligen tycker jag att vi är samma gäng som spårar ur i samma banor lite för ofta nu. Så jag kommer att försöka minska mitt deltagande i urspårningarna.
Jaaaa, samma urspårningar, samma skämt, samma användare. I varje tråd :nailbiting::nailbiting::nailbiting:.

Ibland tror jag att jag blivit galen men så kommer jag ihåg att jag är på Bukefalos :D.

Jag blir alltid så glad av att läsa de urspårade trådarna. De känns så gemytliga, med allt käftslängande är det som att sitta jämte en Sankt Bernhard som ruskar på huvudet.

Samtidigt känns det lite som att kika in i ett rum genom en dörr på glänt. Det verkar väldigt roligt därinne, glada skratt och lukt av popcorn, men är vem som helst välkommen egentligen?
Ja det är klart att alla r välkomna. Så uppfattar jag det. Men sen bryr jag mig inte så mkt om vissa har internskämt som jag inte förstår...eller hänvisar till sånt som hänt tidigare.

Jag blir alldeles snurrig av era påståenden :crazy:
Först så trodde jag på Jultomten tills någon skickade denna bild till mig och jag blev så förvirrad att jag blev intagen på psykavdelningen för moderatorer.Nu säger ni att Jultomten ÄR Bukemaffian. Hur ska ni ha det?
Satt jag på hispan i onödan? :confused:

00000001.jpg

Ja det är klart att alla r välkomna. Så uppfattar jag det. Men sen bryr jag mig inte så mkt om vissa har internskämt som jag inte förstår...eller hänvisar till sånt som hänt tidigare.
Det är kanske så att vissa blir lite stötta av att inte känna till "den blå micron" och allt vad det nu är. Men jag tror i alla fall att vi välkomnar alla.

Och för de som inte vet berättar vi så gärna, den blå micron, bukelegenden som aldrig dör. :up:

Jahaja. :meh:

Jag har då frågat, åtminstone ett par gånger, men bara fått något svävande om att det är en gammal tråd. (Så vi noobs ska minsann inte sticka upp nyllet. :cautious:)

Men ingen oro på det här taket, jag har börjat skriva en lista på alla som tar upp den blå micron. En dag är hämndens timme slagen! :sneaky:

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 899
Senast: Anonymisten
·
Hundhälsa Kortversionen: hunden har ätit Fodax (oftast vilt) i flera år och funkat jättebra på det. Nu har vi flyttat till Åland och här finns...
2
Svar
20
· Visningar
2 140
Senast: Myrten
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
24 844
Senast: Klara
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
36 984
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Border collie?
  • Är dagens hundägare eller hundar problemet?
  • Täcke...

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka