Bukemaffia eller Bukeorakel?

Fantomen har sökt inträde ett par gånger men faller på nåt kriterie

Förmodligen för att han inte klarar singularformen för kriterium. :grin:

explosion.gif

popcorn.gif

Pratar ni om mig? Det är jag som är bukemaffian. Mig veterligt, den enda som blivit bokstavligen angiven såsom bukemaffian. Jag är även ständig sekreterare i den anrika och kloka församlingen pk-maffian.
Stolt som fan faktiskt. :banana:

Jag blir alltid så glad av att läsa de urspårade trådarna. De känns så gemytliga, med allt käftslängande är det som att sitta jämte en Sankt Bernhard som ruskar på huvudet.

Samtidigt känns det lite som att kika in i ett rum genom en dörr på glänt. Det verkar väldigt roligt därinne, glada skratt och lukt av popcorn, men är vem som helst välkommen egentligen?

Jag blir alltid så glad av att läsa de urspårade trådarna. De känns så gemytliga, med allt käftslängande är det som att sitta jämte en Sankt Bernhard som ruskar på huvudet.

Samtidigt känns det lite som att kika in i ett rum genom en dörr på glänt. Det verkar väldigt roligt därinne, glada skratt och lukt av popcorn, men är vem som helst välkommen egentligen?
Jag tror att vem som helst måste pröva. Det är enda sättet att få svar på frågan.

Mja, lite tanken med min tråd. Jag tycker ju att alla är välkomna, att vi låter alla vara med, men att man får tåla kritik. Rätt eller fel?
Typ om felstavningar @Monstermom :p

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 899
Senast: Anonymisten
·
Hundhälsa Kortversionen: hunden har ätit Fodax (oftast vilt) i flera år och funkat jättebra på det. Nu har vi flyttat till Åland och här finns...
2
Svar
20
· Visningar
2 140
Senast: Myrten
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
24 844
Senast: Klara
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
36 984
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar