Oraklet av Delphi hade säkert också störts av 4G. Nog finns bukeoraklet alltid!Bukeoraklet då? Vi får inte glömma att denna tråd även handlar om vårt orakel, våga inte lämna ämnet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oraklet av Delphi hade säkert också störts av 4G. Nog finns bukeoraklet alltid!Bukeoraklet då? Vi får inte glömma att denna tråd även handlar om vårt orakel, våga inte lämna ämnet!
Fantomen har sökt inträde ett par gånger men faller på nåt kriterie
Fast nu skulle vi väl bara vara snälla. Fantomen kanske vill ha Bukepaus nu..Förmodligen för att han inte klarar singularformen för kriterium.
Offentliga personer/kändisar har inte rätt att ta ut bukemester.Fast nu skulle vi väl bara vara snälla. Fantomen kanske vill ha Bukepaus nu..
bukemester.
Står det i Bukes villkor?Offentliga personer/kändisar har inte rätt att ta ut bukemester.
Bukemaffian ställer de villkoren.Står det i Bukes villkor?
Bukemaffian ställer de villkoren.
Fantomen är hård mot de hårda men en mjukis i jämförelse.Bukemaffian är hård
Det märks i denna tråd
Kanske blir så om man klär sig i trikåFantomen är hård mot de hårda men en mjukis i jämförelse.
Du tar dig!Bukemaffian är hård
Det märks i denna tråd
Japp.....Framåt det gå.Du tar dig!
Han är välkmmen hit om han är näck, men det som skall vara hårt skall vara hårt, annars blir det kalla handen.Fantomen är hård mot de hårda men en mjukis i jämförelse.
Pratar ni om mig? Det är jag som är bukemaffian. Mig veterligt, den enda som blivit bokstavligen angiven såsom bukemaffian. Jag är även ständig sekreterare i den anrika och kloka församlingen pk-maffian.
Stolt som fan faktiskt.
Jag tror att vem som helst måste pröva. Det är enda sättet att få svar på frågan.Jag blir alltid så glad av att läsa de urspårade trådarna. De känns så gemytliga, med allt käftslängande är det som att sitta jämte en Sankt Bernhard som ruskar på huvudet.
Samtidigt känns det lite som att kika in i ett rum genom en dörr på glänt. Det verkar väldigt roligt därinne, glada skratt och lukt av popcorn, men är vem som helst välkommen egentligen?
Jag blir alltid så glad av att läsa de urspårade trådarna. De känns så gemytliga, med allt käftslängande är det som att sitta jämte en Sankt Bernhard som ruskar på huvudet.
Samtidigt känns det lite som att kika in i ett rum genom en dörr på glänt. Det verkar väldigt roligt därinne, glada skratt och lukt av popcorn, men är vem som helst välkommen egentligen?
Men - kan lägga till: personligen tycker jag att vi är samma gäng som spårar ur i samma banor lite för ofta nu. Så jag kommer att försöka minska mitt deltagande i urspårningarna.Jag tror att vem som helst måste pröva. Det är enda sättet att få svar på frågan.