Och dessutom, japp, japp, japp.
Jag har blivit något mätt på metadiskussioner på sista tiden, och då trodde jag faktiskt att jag var metaimmun. Inte säga si, inte säga så, formulera enligt mall 8B eftersom klockan är efter 14.07 på en lördag, gäller fram till första regnbågen... What?
Inte vet jag om det egentligen är någon skillnad på Buke eller om det ligger hos mig, men ett visst mått av har börjat infinna sig.
Jag måste tillhöra maffian, för allt som ofta nu för tiden så ser jag inlägg som ”ni får inte kommentera om ni inte säger nåt snällt” Då hinner jag tänka: ”Du har ställt en fråga, om den är inte är så smart så får du faktiskt gilla läget att alla inte tycker som du”
Eller om någon avviker från TS fråga: ”Nu var det faktiskt så att här diskuterar vi disktrasor och inget annat!” Då tänker jag: ”Detta är ett diskussionsforum, jag kan leda den här diskussionen någon annan stans, så det så.”
Jag har blivit något mätt på metadiskussioner på sista tiden, och då trodde jag faktiskt att jag var metaimmun. Inte säga si, inte säga så, formulera enligt mall 8B eftersom klockan är efter 14.07 på en lördag, gäller fram till första regnbågen... What?
Inte vet jag om det egentligen är någon skillnad på Buke eller om det ligger hos mig, men ett visst mått av har börjat infinna sig.