Bukemaffia eller Bukeorakel?

Skrev jag inom tre inlägg och haiku? Jag menade naturligtvis sida tre och... grötrim.

Jaja, det är inte så lätt att skåda på distans, det inre ögat är känsligt för störningar faktiskt :grin:

Är det 4G som ställer till det? Jädra internet som far fram och tillbaka och stör synerna! :mad:

Precis, mitt Öga fungerar ju lite som en mobiltelefon, så när 4G kommer in blir det störningar i transferensen.

Dåliga ursäkter! Ska minsann rapportera till mobberatorn så du blir bannad för detta missdåd! Kränkande är vad det är, mycket kränkande och nu är det faktiskt synd om mig så det så!

Mer än tre sidor. Pop-corn någon?
(Jag tar gärna smör på mina)

Måste sammafatta: Bukemaffian kanske bara finns i fantasin, i den maffian ingår Jultomten, Fantomen har sökt inträde ett par gånger men faller på nåt kriterie.

Bukeoraklet då? Vi får inte glömma att denna tråd även handlar om vårt orakel, våga inte lämna ämnet!

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 899
Senast: Anonymisten
·
Hundhälsa Kortversionen: hunden har ätit Fodax (oftast vilt) i flera år och funkat jättebra på det. Nu har vi flyttat till Åland och här finns...
2
Svar
20
· Visningar
2 140
Senast: Myrten
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
24 844
Senast: Klara
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
36 984
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Border collie?
  • Är dagens hundägare eller hundar problemet?
  • Täcke...

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka