Vad är din anti bucket-list?

Jag har lovat mig själv att inte resa en massa i jobbet, jag mår inte bra av det. Går det inte med det jobb jag valt, så får jag byta jobb. Hatar den där känslan av att sitta på flyget en tidig morgon på väg till något ställe jag aldrig varit förut och som jag inte är det minsta sugen på att åka till!

Jag har mycket som jag aldrig kommer vilja göra...hålla i en orm, hoppa fallskärm, bungyjump, bestiga höga berg, åka stridsflygplan, resa till Iran, Irak, samt väldigt många andra länder, kommer heller aldrig bli en man, aldrig bli astronaut, el bli hjärtläkare, finns hur mkt som helst. Ändå finns det väldigt mycket kvar på det jag önskar göra.

Jag har mycket som jag aldrig kommer vilja göra...hålla i en orm, hoppa fallskärm, bungyjump, bestiga höga berg, åka stridsflygplan, resa till Iran, Irak, samt väldigt många andra länder, kommer heller aldrig bli en man, aldrig bli astronaut, el bli hjärtläkare, finns hur mkt som helst. Ändå finns det väldigt mycket kvar på det jag önskar göra.
Haha jag skulle vilja prova allt det där utom hjärtläkare i alla fall en gång!
Jag kommer aldrig mer flytta ut på landet, i alla fall inte utan körkort och bil.

Liknande trådar

Skola & Jobb Vad använder ni för digital Att göra-lista? Jag gick motvilligt ifrån min analoga lista (älskar att stryka!) för en tid sen eftersom jag...
Svar
9
· Visningar
812
Senast: SaraXX
·
Kläder & Bli fin Jag ska snart bocka av musikal i London på min bucket list, men vad har man på sig? Har googlat men är inte nöjd med svaren 😆 Det kommer...
Svar
5
· Visningar
3 079
Senast: Zpunk
·
Fordon Scenariot är som följer: Vi är på väg att köpa en campervan, en VW Transporter som förvandlats till en liten husbil, och har hittat två...
Svar
6
· Visningar
353
Senast: Fetaost
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 319
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar