Vad är din anti bucket-list?

Äta mat som luktar lite mysko 😅
Åka på cruise
Pierca mig, funderar iof på att ta fler hål i öronen..men med pierca menar jag typ" body piercing platser " på kroppen
Klippa håret riktigt kort
Gå till kiropraktor
Föda barn
Bo mitt i storstad utan närhet till naturen

Eftersomjag hunnit bli 65 har jag med åren kommit fram till en massa saker jag aldrig kommer att göra.

tatuera mig
klättra högt
gifta mig igen
behålla idioter i vänkretsen
onlinespela

Det fionns mer...

Det var ju något man har gjort och inte tänker göra igen
Jo, men även det är en begränsning som jag inte vill göra för mig själv. Jag kan ha något idag där jag tänker att "åh, det där vill jag inte göra om". Men så går åren, eller förutsättningarna förändras och vips så står man där igen.

Jag har precis som @athena_arabians skrev begränsat mig tidigare i livet och dit vill jag inte igen. Jag har alla dörrar öppna!

Jo, men även det är en begränsning som jag inte vill göra för mig själv. Jag kan ha något idag där jag tänker att "åh, det där vill jag inte göra om". Men så går åren, eller förutsättningarna förändras och vips så står man där igen.

Jag har precis som @athena_arabians skrev begränsat mig tidigare i livet och dit vill jag inte igen. Jag har alla dörrar öppna!

Sådant kan bita en i häcken... när jag pluggade skulle jag aldrig jobba med malmletning och inte norr om Dalälven... :D

Oj sorry, ser nu att jag o de flesta andra svarat felaktigt. Inget av det jag nämnde har jag gjort innan.
Gå en civilingenjörsutbildning (gjort och bästa grejen nånsin men känner inte för en till)
Flyga Saab Safir (för dyrt)
Köra split-my-test i prototyp-Saab-Aero på snöig motorväg i 130 km/h (för farligt och bilmärket är borta)
Operera bort blindtarmen akut på semester (behovet borta)
Få fler barn (har redan 5)

Sånt som jag verkligen inte vill göra (kanske som en anti-bucket list) har jag redan valt bort tidigare.

• Köpa husvagn i minusgrader, när allt är hårt och luktfritt
  • Överutnyttja periodiseringsfonden
  • Vara anställd med inköpt övertid (som blir 50+ timmar i månaden)
  • Glömma ställa av en oförsäkrad bil

Liknande trådar

Skola & Jobb Vad använder ni för digital Att göra-lista? Jag gick motvilligt ifrån min analoga lista (älskar att stryka!) för en tid sen eftersom jag...
Svar
9
· Visningar
812
Senast: SaraXX
·
Kläder & Bli fin Jag ska snart bocka av musikal i London på min bucket list, men vad har man på sig? Har googlat men är inte nöjd med svaren 😆 Det kommer...
Svar
5
· Visningar
3 079
Senast: Zpunk
·
Fordon Scenariot är som följer: Vi är på väg att köpa en campervan, en VW Transporter som förvandlats till en liten husbil, och har hittat två...
Svar
6
· Visningar
354
Senast: Fetaost
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 386
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar