Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Göra listor över saker jag inte ska göra.
Livet är för kort för att begränsa sig och så långt att man inte vet vad som väntar bakom hörnet.
Min vänskapskrets bestämde sig för detta. De tränade och åkte.Tänker aldrig mer bestiga Kebnekaise. Så ovärt
Det var ju något man har gjort och inte tänker göra igenGöra listor över saker jag inte ska göra.
Livet är för kort för att begränsa sig och så långt att man inte vet vad som väntar bakom hörnet.
Jo, men även det är en begränsning som jag inte vill göra för mig själv. Jag kan ha något idag där jag tänker att "åh, det där vill jag inte göra om". Men så går åren, eller förutsättningarna förändras och vips så står man där igen.Det var ju något man har gjort och inte tänker göra igen
Jo, men även det är en begränsning som jag inte vill göra för mig själv. Jag kan ha något idag där jag tänker att "åh, det där vill jag inte göra om". Men så går åren, eller förutsättningarna förändras och vips så står man där igen.
Jag har precis som @athena_arabians skrev begränsat mig tidigare i livet och dit vill jag inte igen. Jag har alla dörrar öppna!
Sådant kan bita en i häcken... när jag pluggade skulle jag aldrig jobba med malmletning och inte norr om Dalälven...
Det gick ju..bra. Eller inte.
Oj sorry, ser nu att jag o de flesta andra svarat felaktigt. Inget av det jag nämnde har jag gjort innan.Det var ju något man har gjort och inte tänker göra igen
Gå en civilingenjörsutbildning (gjort och bästa grejen nånsin men känner inte för en till)Oj sorry, ser nu att jag o de flesta andra svarat felaktigt. Inget av det jag nämnde har jag gjort innan.