Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
raderat.
Bra om man postar i rätt tråd
Det är därför man bara har en inloggning.. Men vi som varit med förr känner ju igen den rosa overallen så jag tror ingen tar fel .Det är alltid en fördel. Det är också bra om man har rätt inloggning.
Det är därför man bara har en inloggning.. Men vi som varit med förr känner ju igen den rosa overallen så jag tror ingen tar fel .
Man kanske skulle ta tag i lite dynga och annat här.
Senare idag styr jag nämligen bilen mot huvudstaden.
Haha. Dyngpeter för alltid .Nej, ingen tar fel, men det blir svårare att återgå till Butros nu.
Absolut. Nu finns ingen återvändo.Haha. Dyngpeter för alltid .
Så är det. Har du tagit fan i båten så är det bara att ro.Nej, ingen tar fel, men det blir svårare att återgå till Butros nu.
TantJisses, är det 20 år sen du flyttade..
Kände mig plötsligt lastgammal här.
Jag bor ju i Uppsala län så inte i närheten .
Och du har väl varit här minst lika länge som jag?
Är det Hästa Gård ni pratar om?Jag saknar verkligen Hästa 4H.
Nej, ingen tar fel, men det blir svårare att återgå till Butros nu.
Skägg önskar ers oknugliga Burrtuss välkommen åter
Och du har väl varit här minst lika länge som jag?
Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera användarnamnet Dyngpeter fanns det bara en sak att göra. Egentligen behöver jag inget konto, för det är mycket sällan som jag skriver här numera.
I många år har jag varit aktiv som Butros. Nu läser jag mest. Namnet Butros hör egentligen till en tidigare period i livet. Numera rider jag heller inte, men ibland hjälper jag vänner att mocka. Namnet Dyngpeter är alltså inte långsökt. Så smått har jag börjat vänja mig vid det.
Om jag kommer att övergå till att använda detta namn, vet jag inte men i så fall är det alltså Butros i ny skepnad. Det som får mig att tveka är inte namnet i sig, utan att jag förmodligen inte skulle bli tagen på samma allvar.
Jag saknar Butros profilbild dock
Haha. Dyngpeter för alltid .
Absolut. Nu finns ingen återvändo.
Så är det. Har du tagit fan i båten så är det bara att ro.
Jag tror inte att det är en större utmaning. Jag tror att de flesta här (alla?), förstår att det bara är ett nick och inte säger något om dig som person.Tyvärr befarar jag, att ni har rätt, särskilt som jag har skrivit i flera trådar. Det kanske får bli en utmaning för 2025 att visa, att namnet och vissa bilder inte visar mitt vanliga jag.
Jag tror inte att det är en större utmaning. Jag tror att de flesta här (alla?), förstår att det bara är ett nick och inte säger något om dig som person.
Jag har t ex aldrig blivit beskylld för att vara en hermelin.
Det skulle vara ett fint namn. Jag kanske ska byta?Hermelin trodde jag var ditt efternamn.