Butros eller Dyngpeter?

Hick, det kan omöjligt gått 20 år! Det är faktiskt helt omöjligt.
Välkommen tillbaka 😃
Tyvärr är det inte omöjligt. Jag skulle aldrig fråga om en dams ålder, men du borde alltså vara ungefär i den ålder som jag var då. Jag saknar verkligen Hästa 4H.

Tack för välkomnandet!

Hick, det kan omöjligt gått 20 år! Det är faktiskt helt omöjligt.
Välkommen tillbaka 😃

För övrigt, Dorinda. Bilden av mig, som du tog den 16.4.2005, om min anteckning är riktig, är fortfarande en av mina favoritbilder.

IMG_4310.webp

Oj, när försvann den?

Jag var på Akalla och den på... buketräff eller ja träffade en person endast :D

Den där overallen är legendarisk på Buke;):D
4H gården la ner för många år sedan, kanske 15? Gick inte att få det lönsamt.
Sedan drevs gården privat av naturskog kanske 8? År till innan de fick lägga ner pga kommunen ville ha marken.

Att den ens lever än :eek:

Eller hur många har du avverkat på vägen @Dyngpeter 🤔
😂😂😂

Den används bara i Aneby några dagar om året, men där har jag desto mera rosa kläder. När jag fick förslaget att klä mig i rosa, svarade jag, att jag skulle köpa kläderna, om de funnes i herrstorlek. Det gjorde de. 🙄

Som om inte det vore nog, har jag övertalats till ännu en dumhet:
Dyngpeter på Facebook

Sedan drevs gården privat av naturskog kanske 8? År till innan de fick lägga ner pga kommunen ville ha marken.

Det bör kanske tillägga, att det var 4H på förbundsnivå som drev ett jordbruk. Det var inte någon vanlig 4H-gård. Sedan var det lustigt nog så, att stallet sköttes av en 4H-klubb med vuxna medlemmar.

Det bör kanske tillägga, att det var 4H på förbundsnivå som drev ett jordbruk. Det var inte någon vanlig 4H-gård. Sedan var det lustigt nog så, att stallet sköttes av en 4H-klubb med vuxna medlemmar.
Aha. Det låter mer logiskt, minns att jag var lite förvirrad där över hur nära gårdarna var men om den ena hade en sån inriktning känns allt mer rimligt och förståeligt att det inte var lätt att driva. Tror vi åt våfflor där och tittade på några hästar. Undra sa flundra var dessa gammbilder är:p:bag:

Faktum är, att jag har vissa funderingar på att flytta närmare Stockholm. När jag flyttade till Lund, hade jag mycket kontakt med släktingar i Köpenhamn. De är borta respektive har flyttat nu.

Gratulerar! Vad ska du arbeta med?
Det finns hopp alltså.
Det vore ju en upplevelse att se den rosa overallen IRL förstås 😊.

Det finns hopp alltså.
Det vore ju en upplevelse att se den rosa overallen IRL förstås 😊.

Den rosa overallen har kanske blivit ett varumärke för mig, utan att jag har anat det. I år la jag inte ens upp några ”rosa bilder”, för jag tänkte, att alla skulle tycka det tröttsamt.

Berätta det inte för någon, men jag har rosa snickarbyxor och en rosa overall med korta ärmar och ben också. 😉

Den rosa overallen har kanske blivit ett varumärke för mig, utan att jag har anat det. I år la jag inte ens upp några ”rosa bilder”, för jag tänkte, att alla skulle tycka det tröttsamt.

Berätta det inte för någon, men jag har rosa snickarbyxor och en rosa overall med korta ärmar och ben också. 😉
Tss. Då trodde du fel. Snarare så att du borde starta "den rosa bildtråden" så kanske vi kan locka fram bilder på andra som använder rosa också.
Men jag använder inget som är rosa själv..

Tss. Då trodde du fel. Snarare så att du borde starta "den rosa bildtråden" så kanske vi kan locka fram bilder på andra som använder rosa också.
Men jag använder inget som är rosa själv..

Nu har jag gjort som du föreslog, men jag var litet för snabb. Jag tänkte inte på, att jag var inloggad som Dyngpeter.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka