Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klart du ska vara med!Ååh jag har tänkt vara med i flera år men aldrig kommit till skott. Kanske skulle jag få tummen ur i år?
Fråga inte mig, jag går gärna lite överstyr i mitt tänkande och försöker hitta något för ALLA ledtrådarJag overvager ... Jag vill ju egentligen men har ingen aning om vad man skickar
Fråga inte mig, jag går gärna lite överstyr i mitt tänkande och försöker hitta något för ALLA ledtrådar
Skicka något du tycker är fint, trevligt, tror mottagaren kommer gilla.
Det viktigaste är egentligen inte innehållet i paketet utan hela grejen med väntan och gissandet
Ta någon eller flera av ledtrådarna och köp/gör (för det får man också) något du tror skulle passa mottagaren. Det är tanken som räknasJag overvager ... Jag vill ju egentligen men har ingen aning om vad man skickar
Eller också skiter man helt i ledtrådar o börjar stalka sitt ”bukebarn/offer” o går all in på stalkningens resultat. Vi gör alla olika o det blir bra det med.Jag overvager ... Jag vill ju egentligen men har ingen aning om vad man skickar
Om personen bifogat sina sociala medier Då är stalkningen sanktioneradEller också skiter man helt i ledtrådar o börjar stalka sitt ”bukebarn/offer” o går all in på stalkningens resultat. Vi gör alla olika o det blir bra det med.
Eller också skiter man helt i ledtrådar o börjar stalka sitt ”bukebarn/offer” o går all in på stalkningens resultat. Vi gör alla olika o det blir bra det med.