Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Kära buke - hjälp mig hitta den perfekta presenten! Mamma fyller 50 i januari och önskar sig "att inte behöva vara hemma". Så vi...
Svar
2
· Visningar
431
Senast: tott
·
Äldre Kan jag färga blåa jeans 88% bomull, 8% polyester och 4% elastan svarta? Vet att all färg inte fungerar med syntetfibrer, men någon...
Svar
1
· Visningar
877
Senast: Crossline
·
Äldre Här diskuterar vi allt runt konserten som börjar klockan 19:00 på SVT.
Svar
15
· Visningar
988
Senast: Oldie
·
Äldre Jag har aldrig sett norrsken, men jag har alltid velat göra det. Och eftersom norrskenet inte verkar vilja komma till mig, så får väl...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 829
Senast: Idas
·
Äldre Begränsad budget. Så vad kan finnas för fiffiga och billiga prylar att inskaffa att dekorera lokalen med? Vi ska ta hemifrån vad vi har...
Svar
3
· Visningar
502
Senast: Rie
·
Äldre Jag såg just ett inlägg på FB om förbud mot burka. Vad tycker ni? Ska vi ha ett förbud i Sverige mot burka? Skulle ett förbud gör...
16 17 18
Svar
340
· Visningar
19 133
Senast: Thaliaste
·
Äldre Vinterhjulen vi fått med bilen passar naturligtvis inte... Jag fick byta in dem mot däck och fälg på en däckfirma men jag tycker...
Svar
5
· Visningar
696
Senast: Sar
·
Äldre http://www.aftonbladet.se/nyheter/article21544296.ab Ja, vad tror ni, vad har de hittat? Vatten, storm, en flock dinosaurier, Elvis...
2
Svar
22
· Visningar
1 503
Senast: gul_zebra
·
Äldre Idag kom en trevlig holländare och knackade på dörren han ville fota en punkt i vår trädgård...
Svar
0
· Visningar
452
Senast: Lampan
·
Äldre I morgon måste jag träffa en totalidiot och rasist i jobbet. Tyvärr håller inte personen inne med sina åsikter utan försöker 'frälsa'...
2
Svar
27
· Visningar
2 877
Senast: Rialavargen
·
Äldre Någon som befinner sig i Stockholm under morgondagen och typ har tid över att knata in på Make Up Stores huvudkontor åt mig? :angel: De...
Svar
3
· Visningar
843
Senast: LindgrenV
·
Äldre Jag är tvungen att köpa ny laptop, och har sparat bilder och dokument på OneDrive. Men har ett gäng lösenord sparade som webbläsaren...
Svar
6
· Visningar
717
Senast: Trissa
·
Äldre Ett bostadsbolag tecknar nu hyreskontrakt med invandrare som inte behärskar språket så väl. Kruxet är att huset de "öppnat" saknar el...
Svar
5
· Visningar
987
Senast: avslutat medlemskap
·
Äldre ... säger vi lite slarvigt ibland. Men allvarligt, hur tror du att det är om hundra år? Jag funderar lite löst och vänder på ett och...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
4 842
Senast: Sedna
·
Äldre Halloj! Jag går i tankarna på att äntligen skaffa mig en egen lägenhet. Men jag är så osäker på om jag har råd. Jag är nämligen...
Svar
10
· Visningar
942
Senast: martinique
·
Äldre Ska titta på ett hus i Tomelilla. Är född i Malmö, så för mig känns ju Tomelilla väldigt...off. Vad finns egentligen i Tomelilla? Jag...
Svar
17
· Visningar
2 332
Senast: Rolle
·
Äldre Har konstaterat att jag är rätt talanglös. Verkar hålla mig till att vara lite sådär halvbra på saker och ting bara :p Så, vad har ni...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 888
Senast: Anna
·
Äldre Då jag och min pojkvän har pratat på att flytta ihop så har jag börjat kolla på hur det fungerar att hyra ut i andra hand. Jag är...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 018
Senast: Inte_Ung
·
Äldre Är det någon som har provatat? Kom igår fram till att det var svindyrt och borde vara mer ekonomiskt att göra eget (och verkar enkelt...
2 3
Svar
48
· Visningar
7 476
Senast: 95johsv
·
Äldre Pga min endometrios så fungerar inte preventivmedel riktigt som det ska på mig och jag glömde fråga min gynekolog idag när jag var där...
Svar
10
· Visningar
991
Senast: pajaztar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Skällande hundar
  • Freestyle och htm
  • Hönstråden II