Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Domen från högsta förvaltningsdomstolen om rätt att betala med kontanter vid vårdbesök fick mig att fundera lite hur ofta jag betalar...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 137
Senast: _Viva_
·
Äldre Blev lite inspirerad av körkortstråden Jag tänker på bilarna vi har idag, dom är utrustade med all sorts lull lull Det är olika...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
5 784
Senast: Lampan
·
Äldre Ja, jag är medveten om att jag bor i Stockholm sedan 5 år men jag har inte gått ut på över 1.5 år och jag är helt lost! Jag och några...
Svar
6
· Visningar
840
Senast: Aliche
·
Äldre Jag satt och läste i tråden om dunskandalen och såg att diskussionen om kött, päls etc togs upp där. Tyckte det var bra med en spinoff...
20 21 22
Svar
430
· Visningar
26 025
Senast: hastflicka
·
Äldre Ska ut och flyga lite. Kommer att ha incheckat bagage och flyger inrikes med SAS. Hur lång innan avgång ska jag vara på Arlanda för att...
Svar
13
· Visningar
2 927
Senast: Raderad medlem 6459
·
Äldre Hej alla, min mammas "gubbe" fyller år idag (!) så lite panik även om han inte behöver få presenten just idag... har inte kommit på...
Svar
0
· Visningar
488
Äldre Någon här som varit till Costa Rica? När, var hur? All info mottages tacksamt :love:
2
Svar
24
· Visningar
1 848
Äldre Den om dunjackor, då TV4:s Kalla Fakta visade hur fåglar torterades för att vi skulle få billiga dunjackor och täcken. Skulle köpa en...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
7 849
Senast: Lampan
·
Äldre Är det några fler som ska vara uppe i natt och titta på månen? Det börjar vid kl 2 men inte förrän vid kl 3 börjar man se något och det...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 625
Senast: gul_zebra
·
Äldre Alltså, jag börjar bli lite skrajsen. Inte för egen del, men för vad som kan hända. Det har ju tyvärr varit en del grövre brott med...
15 16 17
Svar
335
· Visningar
19 953
Senast: Thaliaste
·
Äldre Jag har en vän som inte kan få post till sin bostad och därför skrev in sig på min adress. Nu helt plötsligt har Radiotjänst skickat ut...
2
Svar
25
· Visningar
5 091
Senast: tjenixen
·
Äldre Kör ju i trafik ganska mycket och ser endel. T.ex det här med att folk inte respekterar hastighetsnedsättningar vid vägarbeten och drar...
Svar
11
· Visningar
954
Äldre Ställde klockan för att titta på detta häftiga fenomen som inte skulle ske förrän om 18 år igen, men det var det fjuttigaste som syntes...
Svar
6
· Visningar
735
Senast: warg
·
Äldre I senaste numret av Amelia så fanns det reklam för en mugg som man kunde ha tex filmjölk i och så müsli i ett lock. Sedan skruvade man...
Svar
12
· Visningar
1 077
Senast: Emale
·
Äldre Jag funderar på det här med märkeskläder vs icke märkeskläder... Jag har noll koll på märken, mina kläder kommer från KappAhl, Esprit...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
7 497
Senast: Petruska
·
Äldre Kokade just lingonsylt och i receptet stod det "Skumma noga!" Jag gjorde så gott jag kunde...men varför?
Svar
6
· Visningar
5 206
Senast: Efwa
·
Äldre Jag ligger här mitt i natten och grubblar över ett gammalt barnprogram jag inte kan komma på vad det heter. Jag minns inte hur gammalt...
Svar
6
· Visningar
2 507
Senast: Saeta
·
Äldre Önskar tips på SPA i södra Sverige (Göteborg och söderut) Har tittat på: ART Garden SPA i Göteborg Varbergs kur Hotell Hotell Skansen...
2
Svar
24
· Visningar
2 283
Senast: ia_
·
Svar
12
· Visningar
1 215
Senast: Casteloro
·
Äldre Snart (24 - 27/9) är det dags för Bokmässan i Göteborg! Vilka kommer? Vad ser ni fram emot? Vilka vill träffas? :)
Svar
8
· Visningar
598

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka