Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blev däremot inga fina rödmånebilder, autofokusen ville inte riktigt hitta av månen och mitt objektiv har varit med om lite dåligheter så manuella fokusen är trööööög och så träffade jag nån random dude som oxå var ute och kollade så vi satt å prata i typ 2 timmar!@JeayL: FIN bild!
Blev däremot inga fina rödmånebilder, autofokusen ville inte riktigt hitta av månen och mitt objektiv har varit med om lite dåligheter så manuella fokusen är trööööög och så träffade jag nån random dude som oxå var ute och kollade så vi satt å prata i typ 2 timmar!
Nikon D90 och Tamron 70-200/2,8 använde jag inatt hade gärna haft ett ännu längre objektiv vid såna här tillfällen men det är ju så många objektiv man vill haVad har du för utrustning?
Först försvann den in i ett molntäcke och var borta ASLÄNGE, vet inte om den kan ha gömt sig bakom ett träd oxå så satt å snackade med nån random dude å så helt plötsligt dök den upp igen! Skithäftigt!@JeayL: Hoppas det inte blev ordentligt mulet hos dig. Här hade tack och lov YR rätt och inte SMHI, det är nästan helt klart.
Nikon D90 och Tamron 70-200/2,8 använde jag inatt hade gärna haft ett ännu längre objektiv vid såna här tillfällen men det är ju så många objektiv man vill ha