Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jeez, vad är det för feeel på samhället? Bara för att någon varit otrogen är det mer ok att slå personen? Borde det inte räknas som...
8 9 10
Svar
191
· Visningar
12 775
Senast: 95johsv
·
Äldre Min pojkvän fyller år imorgon och jag har helt glömt det viktigaste... tårtan!! Förra året köpte jag en tårta, det tyckte han var lite...
Svar
14
· Visningar
1 527
Senast: Amha
·
Äldre Jag är inne i en "ut med det gamla och in med det nya-period" och vill desperat bli av med minst halva min garderob :D Dock med lite...
Svar
7
· Visningar
689
Senast: Trott
·
Äldre Jag har anmält mig till Göteborgsvaret för första gången i mitt liv, första löpningen överhuvudtaget faktiskt! Har i stort inte...
Svar
9
· Visningar
671
Senast: Kirre
·
Äldre Vad tror vi om nötfärs som tillagades förra söndagen och har förvarats i kylskåp sedan dess? (Jag tillagade alltså den 27, bäst...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 657
Senast: Kilauea
·
Äldre Buke! Jag ska på inflyttningsfest på fredag (hos min bror och hans sambo) och behöver tips på inflyttningspresenter. Vad vill man ha?
Svar
17
· Visningar
1 119
Senast: Fibusen
·
Äldre Jag har ett gammalt piano jag tyvärr inte kan ha kvar längre pga försäljning av föräldrahem och jag måste ta beslut om vad som ska hända...
Svar
16
· Visningar
2 857
Senast: nickan1
·
Äldre Behöver bukepedia. Upptäckte för någon vecka sedan att det uppstått ett hål i panelen på huset uppe vid takfoten. Stort som en rejäl...
Svar
5
· Visningar
849
Senast: ptr
·
Äldre Ok, ni som är bra på matte (och jag vet att ni finns här!) - kan ni hjälpa mig med följande: -Visa att kvadratroten ur 80 = 4 x...
2
Svar
34
· Visningar
3 870
Senast: Silkisif
·
Äldre Nu är det slut på det socialliberala KD som Hägglund arbetade med. Nu är partiet raskt på väg högerut där SD gladeligen står och väntar...
24 25 26
Svar
501
· Visningar
22 043
Senast: vallhund
·
Äldre Hej! har redan kollat med några föreningsexperter, men finns det någon föreningsräv här som kan belysa det här lite till? Hur avgör...
Svar
7
· Visningar
1 029
Senast: mandalaki
·
Äldre Total PMS-krasch igår och nu är jag så toksugen på "något" men har inget färdigt hemma. Ingredienser finns till att göra nästan vad som...
2
Svar
24
· Visningar
2 685
Senast: Squie
·
Äldre Lika töntig som den verkar?
Svar
5
· Visningar
779
Senast: Rosett
·
Äldre Hej! Hoppar in här från ungdom:) Tänkte att jag kanske får bättre svar härifrån:) Ja men mitt problem är att jag ska baka surdegsbröd...
Svar
3
· Visningar
706
Senast: VLMF
·
Äldre Jag minns att det fanns en tråd om detta tidigare, men lyckas inte inte den. Så jag gör en ny och hoppas på det bästa. Jag har aldrig...
Svar
9
· Visningar
1 906
Senast: _FiA_
·
Äldre Vet att det finns en hel del maskeradtrådar, men jag hittar inte direkt någon som hjälper mig. Ska på temat stereotyper i helg och har...
Svar
9
· Visningar
1 787
Senast: lizan
·
Äldre Tänkte höra vad all vetande buke har att säga om följande scenario (en bekant som går igenom detta): Person A har jobbat på företaget i...
2
Svar
25
· Visningar
2 607
Äldre Så har då Putin börjat bomba "IS" inne i Syrien. Efter att ha fått klartecken från duman idag så dröjde det inte länge innan bomberna...
Svar
19
· Visningar
1 081
Senast: Jeffery
·
Äldre Om ett dödsbo innehåller ett aktiebolag tex. Kan man då försätta bolaget i konkurs, men inte dödsboet? Om skulderna överstiger...
Svar
3
· Visningar
557
Senast: labb
·
Äldre Min man har åkt hem till USA i en månad för att hälsa på släkt och vänner. På grund av djuren är det väldigt svårt för mig att åka...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
10 597
Senast: Kattennizze
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar