Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre att dra ett brittiskt släp med en svensk bil i Sverige? Det blev som lite akut att veta det.
Svar
2
· Visningar
664
Senast: bitta
·
Äldre Jag och mina döttrar ska tillbringa en hel fredag i Malmö (när de har en studiedag i höst). De senaste åren har de varit på...
2
Svar
30
· Visningar
2 641
Senast: Lady_S
·
Äldre Jag planerar att köpa häst om nått år eller så och har därför kollat upp min ekonomi rätt noga. Har en bra lön (får ut ca 22) men...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
23 561
Äldre Vi har fått en inbjudan till nyårsfirande! Temat är 1920-talet och dom tipsade om att se The Great Gatsby för inspiration. Den har jag...
Svar
6
· Visningar
1 664
Senast: Kaki
·
Äldre Någon som har erfarenhet av att dra iväg på ostrukturerat äventyr?^^ Jag planerar att dra till Italien i början av oktober och har...
Svar
2
· Visningar
706
Senast: Raderad medlem 6459
·
Äldre Hej kära Buke! Då jag efter en lång tung period med dåligt mående både fysiskt och psykiskt äntligen hittat tillbaks till mig själv och...
Svar
4
· Visningar
777
Senast: Anna
·
Äldre Efter mycket om och men så bestämde jag mig för att det blir fest när jag fyller år (eller ja, 5 dagar efteråt) Jag skulle tacksamt ta...
Svar
18
· Visningar
6 621
Senast: pepp
·
Äldre Hej! Min pojkvän som jag hade varit tillsammans med i 1 år och 8 månader gjorde slut med mig igår. Jag är helt förstörd. Jag har...
Svar
2
· Visningar
802
Senast: Rosett
·
Äldre Kära buke jag har ett problem. Om två veckor ska jag på maskerad och min tänkta utklädnad innehåller lösögonfransar. Hur svårt kan det...
Svar
11
· Visningar
1 013
Senast: susanne
·
Äldre Hur illa är det, egentligen? Jag har hört så många negativa saker om detta bolag och försökt undvika det som pesten, men när jag nu...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 169
Senast: yllva
·
Äldre Hur mycket pengar lägger ni som bor ensamma på mat och dryck (inkl toapper, tvål, tvättmedel och annat man kan köpa på Ica) per månad?
7 8 9
Svar
167
· Visningar
12 612
Senast: Red_Chili
·
Äldre Jag läste en artikel i en kvällstidning om att ett flygbolag kommer erbjuda flygbiljetter till USA för ca tusen kronor. Jag började...
Svar
9
· Visningar
1 075
Äldre Jag bor på ett studentområde där det planeras en fest. Ingen av dom som planerar den bor här egentligen utan de är mest de som har...
Svar
13
· Visningar
1 384
Senast: mafias
·
Äldre Hur ser ni på detta? Att jag, som vit, skulle använda "headwrap" enbart av den anledning att jag tycker det är snyggt. Och nu menar jag...
2
Svar
31
· Visningar
4 118
Senast: Dentaku
·
Äldre Som rubriken lyder. Hur mycket kläder behöver man egentligen? Jag har precis gått igenom ett berg av tvätt och försökt att få in allt i...
2
Svar
25
· Visningar
10 212
Senast: Emor
·
Äldre Jag är på jakt efter ny bil. Har i dagsläget en liten Nissan Micra, men med ganska stora hundar blir bilen lite i minsta laget ;)...
2
Svar
25
· Visningar
1 850
Äldre Ordmärkeri jag vet men ett ord som används HELT fel ofta och egentligen får helt galen betydelse är krokodiltårar! Det betyder falska...
36 37 38
Svar
742
· Visningar
57 698
Senast: Sar
·
Äldre Min bil har börjat bete sig jättekonstigt... Felsökte den med dator,och fick upp att det var feltändning cylinder 1. När det är...
Svar
13
· Visningar
870
Senast: Fibusen
·
Äldre Nu startar jag en väldigt känsligt ämne men jag har på sistone blivit väldigt involverad i detta på alla håll och kanter och känner att...
9 10 11
Svar
217
· Visningar
17 638
Senast: Bison
·
  • Omröstning Omröstning
Äldre Var brukar ni göra era matinköp? Och hur rankar ni Citygross, Willys, ICA Maxi, Netto och Lidl avseende pris och varuutbud? Frågar för...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
5 200

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Mata småfåglarna
  • Skällande hundar

Hästrelaterat