@MissFideli Härligt att höra!
Själv har jag levt utan att behöva tänka mig för allt för mycket men nu verkar det som om jag behöver spara till ny häst jag med så dags att vända på slantarna! En ny häst är ju trots allt mer värt än.. ja, nästan vad som helst annat ;)
Dags att börja klura ut vilka sparkonton/former som ger bäst ränta!

Jag har funderat på fonder, men det verkar knappt ge nått. De andra ger ju så löjlig ränta att dom nästan växer fortare i sparbössan ju :(

Tack för din (och andras) peppning! Motivationen har stigit många steg kan jag säga!

Oj, den här tråden har jag glömt! Just nu funderar jag mest på att byta jobb. Bara väntar på att dom ska söka folk. Känns lite löjligt att man ska behöva skaffa högre lön bara för att kunna skaffa ett billigare boende. Men men. Så är det väl...

Oj, den här tråden har jag glömt! Just nu funderar jag mest på att byta jobb. Bara väntar på att dom ska söka folk. Känns lite löjligt att man ska behöva skaffa högre lön bara för att kunna skaffa ett billigare boende. Men men. Så är det väl...
Ja jag glömmer mina trådar också
Ok men har du kommit någonstans på väg mot hästen? Dvs har du gått igenom dina utgifter etc?

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 976
Senast: Squie
·
Hemmet Jag planerar att flytta till Stockholm eller någonstans i närheten, tidigast den 1/12, och alternativet att hyra en omöblerad lägenhet...
Svar
1
· Visningar
370
Senast: Amha
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 370
Senast: Enya
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 216

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Skällande hundar
  • Passar inte med min hund :(
  • Freestyle och htm

Hästrelaterat